نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۱

احتمال برگزاری رویداد رسانه‌ای Dead Space Remake در اواخر سپتامبر

تام هندرسون ادعا کرد که شرکت الکترونیک آرتز می‌خواهد در آخرین هفته‌ی ماه سپتامبر یک رویداد رسانه‌ای برای ریمیک بازی Dead Space برگزار کند.

تام هندرسون با انتشار یک پست در رسانه‌ی TryHardGuides ادعا کرد که شرکت Electronic Arts در آخرین هفته‌ی ماه سپتامبر میزبان یک رویداد رسانه‌ای حضوری برای بازی Dead Space remake خواهد بود. ظاهرا طرفدارها می‌توانند انتظار نمایش‌ها، جلسات پرسش‌وپاسخ با تیم سازنده و بررسی کوتاه بازی را در این رویداد داشته باشند.

از قرار معلوم رسانه‌ها قادر به ضبط ویدیوهای گیم‌پلی ریمیک بازی Dead Space نیز خواهند بود. البته هنوز معلوم نیست که آن‌ها چه زمانی می‌توانند جزئیات تازه را با طرفدارها به اشتراک بگذارند، اما تام هدرسون می‌گوید که مانند سایر رویدادهای رسانه‌ای اخیر شرکت الکترونیک آرتز، این اتفاق احتمالا ظرف یک یا دو هفته رخ خواهد داد.

بازی Dead Space Remake در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این ریمیک درکنار نوسازی سیستم قطع عضو و افزودن نقاط بدون جاذبه‌ی بیشتر، توجه زیادی به گزینه‌های Accessibility دارد. تیم سازنده‌ی بازی ارتباط خود با طرفدارهای دد اسپیس را حفظ می‌کند تا یک بازسازی وفادارانه از این بازی علمی-تخیلی را ارائه دهد.

بازی Dead Space Remake که در رویداد EA Play Live سال ۲۰۲۱ معرفی شد، یک بازسازی کامل از نسخه‌ی اول مجموعه است که با موتور بازی‌سازی Frostbite توسعه می‌یابد. این بازی درکنار جلوه‌های بصری بهبودیافته و پشتیبانی از صدای سه بُعدی، از حافظه‌های SSD کنسول‌های نسل ۹ برای حذف صفحات لودینگ استفاده می‌کند. هر سلاح بازی تأثیر متفاوتی روی نکرومورف‌ها دارد که از میان آن‌ها می‌توان به کندن بافت‌های بدن این موجودات اشاره کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده