نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷

معرفی نسخه پلی استیشن بازی Sky: Children of the Light

ساعاتی قبل استودیو بازی‌سازی Thatgamecompany سازنده بازی‌ Sky: Children of the Light، خبر از راهیابی این اثر به پلی استیشن داد.

اعضای استودیو Thatgamecompany با عرضه بازی Sky: Children of the Light موفق به خلق یک تجربه دوست‌داشتنی شدند. این اثر با موسیقی و طراحی هنری چشم‌نواز خود توانست ساعات خوشی را برای کاربران ساخته و موفقیت‌های زیادی را برای سازندگان بازی تحسین‌شده‌ Journey به ارمغان آورد. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، سازندگان این اثر به‌طور رسمی عرضه بازی Sky: Children of the Light را روی پلی استیشن تایید کردند.

بازی Sky: Children of the Light که المان‌های اجتماعی مختلفی را در خود جای داده، ابتدا در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران پلتفرم IOS قرار گرفت. این بازی ماجراجویی جهان باز سپس برای پلتفرم اندروید عرضه شد و به‌تازگی در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار گرفته است. از طرفی قابلیت کراس پلی نیز برای نسخه پلی استیشن این بازی تایید شده است.

در آینده اطلاعات بیشتری از این نسخه منتشر خواهد شد. طبق گفته توسعه‌دهندگان، موارد زیادی جهت آماده‌سازی برای استقبال از کاربران جدید وجود دارد. آن‌ها در ادامه اعلام کردند که ممکن است پروسه آزمایش این بازی توسط تستر‌های بتا بازی Sky: Children of the Light باتوجه‌به آماده‌سازی این اثر برای پلی استیشن، منجر به ایجاد تغییرات مشخصی در نسخه نهایی این بازی شود.

بازی اندروید Sky: Children of the Light

داستان این اثر در یک سرزمین عرفانی رخ می‌دهد و بازیکنان قادر هستند در هفت قلمرو به کاوش بپردازند. کاربران اثر را در جزیره‌ای با نام Home آغاز کرده و قابلیت پرواز‌کردن را به‌دست می‌آورند. با پیشبرد بازی و جست و جو در قلمرو‌های مختلف کاربران با ارواحی ملاقات می‌کنند که آیتم‌هایی را برای فرزندان نور فراهم می‌کنند.

این اثر از لحاظ اجتماعی نیز قابل‌توجه است. کاربران می‌توانند با استفاده از Candles قابلیت‌ها و توانایی‌های یکدیگر را خریداری کنند. در طول سال‌های گذشته سازندگان به‌روز‌رسانی‌های مختلفی را برای این بازی منتشر کرده‌اند.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد این بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده