// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نقشه جدید مولتی‌پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 معرفی شد

با پخش تریلر جدید، از نقشه جدید مولتی‌پلیر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 با نام Farm 18 رونمایی شد.

بتا بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 از ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) عرضه می‌شود و معرفی کامل بخش مولتی‌پلیر بازی در ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) صورت می‌پذیرد. بااین‌حال Infinity Ward، استودیو سازنده بازی پیش از آن تریلری از یک نقشه بخش چندنفره این اثر با نام Farm 18 را پخش کرده است. این نقشه با اقتباس از نقشه Shoot House بازی Modern Warfare طراحی شد و در یک کارخانه‌ی سیمان صنعتی قرار دارد.

ایده‌ی اصلی این است که کارخانه اصلی در مرکز تمامی لحظات اکشن باشد؛ اما در عین حال بازی فرصت‌هایی برای عقب‌نشینی را به بازیکنان بدهد. جف اسمیث، کارگردان طراحی مولتی‌پلیر می‌گوید: «اگر می‌خواهید دیوانه‌بازی در بیاورید، به مرکز می‌روید و اکشن شما را پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید عقب بنشینید و به روش دیگری بازی کنید هم برای شما مقدور است».

اشلی تاندرکلیف، طراح ارشد محیط هم در مورد واقع‌گرایی این نقشه و تاثیر به‌خصوص شاخ و برگ‌ها در آن سخن می‌گوید: «اگر شاخ و برگ‌ها را بیش از حد متراکم کنیم، بازیکنان در گوشه‌ها قایم می‌شوند. اگر به اندازه‌ی کافی متراکم نباشد، ما به جزئیات داستانی مرتبط با نقشه وفادار نبوده‌ایم».

مقایسه‌ی بین نقشه اصلی و طراحی نهایی با بافت‌های محیطی نشان خواهند داد که این پوشش گیاهی چه‌قدر در طراحی محیط نقش دارد. باید امیدوار باشیم تعادل مناسب در این زمینه برقرار شود.

دانلود ویدیو از آپارات

این بازی قرار است در در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. همچنین ممکن است در ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) شاهد معرفی Call of Duty: Warzone 2.0 و Call of Duty: Warzone موبایل باشیم که دومی با اسم رمز Project Aurora شناخته می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده