// سه شنبه, ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۸

تایید عرضه بازی Mordhau برای کنسول ها

بازی Mordhau، مولتی‌پلیر محبوب بین برخی از گیمرهای پلتفرم PC قرار است راه خود را به کنسول‌های گیمینگ باز کند تا بازیکنان بیشتری امکان تجربه‌ی آن را داشته باشند.

بازی آنلاین PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) Mordhau قرار است برای کنسول‌ها منتشر شود. این بازی اکشن اول و سوم شخص که تا ۶۴ بازیکن را در میدان جنگ قرار می‌دهد، ابتدا در سال ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و پیش از آن در سال ۲۰۱۷ کمپین کیک‌استارتر موفقی را تجربه کرده بود. مشخص است که این بازی ساخته استودیو Triternion از آن زمان راه عظیمی را طی کرد و حال قرار است برای کنسول‌ها هم عرضه شود.

اگر سابقه تجربه بازی Chivalry II را داشته باشید، تجربه Mordhau برای شما چندان سخت نخواهد بود و در هر لابی، در میدان مبارزه‌ای عظیم با دیگر بازیکنان به مبارزه با سلاح سرد نظیر شمشیر می‌پردازید. با دارا بودن کنترل کامل بر کاراکتر خود می‌توانید سبک مبارزه دلخواه خود را پیدا کنید. این اثر قصد دارد تعادلی میان واقع‌گرایی و جذابیت گیم‌پلی ایجاد کند. همچنین بخش آفلاینی هم وجود دارد تا با هوش مصنوعی به مبارزه پرداخت و مهارت خود را بالا ببرید.

دانلود ویدیو از آپارات

این معرفی قدم عظیمی برای استودیو سازنده و طرفداران است. Triternion از همان ابتدا قصد داشت بازی را به‌دست بیشترین بازیکنان برساند و با عرضه روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان چنین چیزی بیش‌ازپیش میسر می‌شود.

قبل از اینکه بازی به چنین موفقیت دست پیدا کند، سازندگان در مواجهه با سوالی مبنی بر عرضه بازی نام‌برده برای کنسول‌ها گفته بودند اگر بازی موفق شود، به آن فکر خواهند کرد و حال چنین اتفاقی رخ داده است. درنهایت گفتنی است هنوز تاریخ انتشاری برای نسخه‌های کنسولی اعلام نشده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده