نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷

تاخیر زمان عرضه بازی Deliver Us Mars تا سال ۲۰۲۳

با اعلام استودیوی KeokeN Interactive، تاریخ عرضه‌ی بازی Deliver Us Mars تا اوایل سال ۲۰۲۳ تأخیر خورد.

در جریان اعلام تأخیر زمان انتشار بازی‌های مختلف توسط سازندگان، بازی Deliver Us Mars اثر استودیوی KeokeN Interactive جدیدترین عنوانی است که زمان انتشار آن به سال بعد موکول شده است. طبق اعلام تیم سازنده، تاریخ انتشار بازی Deliver Us Mars از روز پنجم مهر (۲۷ سپتامبر) امسال تا تاریخ ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ (۳ فوریه ۲۰۲۳) به تعویق افتاده است. در ادامه استودیوی سازنده در توییت جدیدی توضیح داد که این بازی ماجراجویی فضایی، جاه‌طلبانه‌ترین پروژه‌ی آن‌ها تا به امروز است و برای تحقق این هدف باید اطمینان حاصل کنند که این تجربه در زمان انتشار، بهترین تجربه را به ارمغان خواهد آورد.

استودیوی KeokeN Interactive در ادامه افزود: «درحالی‌که ما درک می‌کنیم این خبر ممکن است ناامیدکننده باشد اما برای همه‌ی شما هیجان‌زده هستیم که با چالش‌های سیاره‌ی مریخ رو‌به‌رو شوید، از محیط‌های خشن آن عبور کنید و اسرار ARKها را کشف کنید. صبر شما به ما این امکان را می‌دهد که بهترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهیم».

ایستادن پروتاگونیست بازی Deliver Us Mars و پهبادش

استودیوی KeokeN قرار است در تاریخ ۲ شهریور (۲۴ آگست) امسال در بخش Future Games رویداد گیمزکام تریلر جدیدی از بازی Deliver Us Mars را به نمایش گذارد تا بازیکنان بیشتر با این اثر فضایی آشنا شوند. Deliver Us Mars به‌عنوان دنباله‌ی بازی Deliver Us the Moon، داستان شخصیتی به نام کتی جانسون را روایت خواهد کرد که باید برای نجات بشریت به سیاره‌ی مریخ سفر کند و مأموریت‌هایی با تمرکز بر ARKها را به انجام رساند. ARKها درواقع سفینه‌های متمرکزی هستند که توسط Outward به سرقت رفته بودند اما هنوز هدف این اقدام مشخص نشده است.

بازی Deliver Us Mars برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دست توسعه است. 

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Deliver Us Mars را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده