نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲

پخش تریلر زمان عرضه بازی Cult of the Lamb

به‌تازگی استودیو Massive Monster با پخش یک تریلر خبر از عرضه‌ی بازی Cult of the Lamb داد.

بازی اکشن ماجراجویی و روگ‌لایک Cult of the Lamb، جدیدترین اثر استودیوی مسیو مانستر است که شرکت دیوالور دیجیتال انتشار آن را بر عهده دارد. تیم سازنده با پخش یک تریلر خبر داد که این بازی روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است.

داستان Cult of the Lamb مربوط‌به یک گوسفند تسخیرشده است که توسط یک غریبه‌ی مرموز نجات می‌یابد. این دو باید با کمک یکدیگر یک فرقه بسازند، پیروانی را برای هدف خود جذب کنند و منابع مورد نیاز را برای توسعه‌ی بخش‌های مختلف دهکده به‌دست بیاورند. جهان بازی متشکل از چهار قلمرو است که به‌طور تصادفی تغییر خواهند کرد. بازیکنان باید در این قلمروها دشمنان مختلف را شکست دهند تا به مبارزه با رهبران فرقه‌های دیگر که باس‌فایت‌ها هستند، نزدیک شوند.

در حال حاضر یک دموی آزمایشی از Cult of the Lamb روی استیم در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد تا افراد علاقه‌مند بتوانند به‌صورت رایگان بخش‌هایی از بازی را تجربه کنند. همچنین افرادی که این بازی را پیش خرید کرده بودند، می‌توانند به لباس Cthulhu دسترسی داشته باشند. در پایان شما می‌توانید تریلر زمان عرضه‌ی بازی Cult of the Lamb را مشاهده کنید که به سرنوشت‌های مختلف شخصیت اصلی بازی اشاره دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی Cult of the Lamb چیست؟ آن‌ را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده