// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: بازگشت مجدد Gran Turismo 7 به جمع ۱۰ بازی برتر

در جریان هفته منتهی به ۱۵ مرداد ماه و جدول فروش هفتگی انگلستان، بازی هورایزن فوربیدن وست صدر جدول را از آن خود کرده است.

در جریان هفته گذشته بود که بازی Xenoblade Chronicles 3 در هفته اول انتشار خود توانست بهترین عرضه مجموعه را به‌خود اختصاص دهد و ازطرفی رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان را هم از آن خود کند. این در حالی است که در هفته منتهی به ۱۵ مرداد ماه (۶ اوت) بازی Horizon Forbidden West مجددا اول شده است.

در ادامه، بازی Nintendo Switch Sports دوم شده و Lego Star Wars: The Skywalker Saga هم رتبه سوم را از آن خود کرده است. بازی Mario Kart 8 Deluxe چهارم شد و بازی Gran Turismo 7 به‌لطف افزایش فروش کنسول پلی استیشن 5 مجددا به جمع ۱۰ بازی برتر جدول فروش بریتانیا برگشت و رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است.

در نیمه دوم جدول هم نسخه نینتندو سوییچ Miencraft و بازی F1 22 به‌ترتیب ششم و هفتم شده‌اند. بازی Pokemoon Legends: Arceus مجدد به جمع ۱۰ بازی برتر پیوسته و هشتم شده است. در انتها، بازی‌های Animal Crossing: New Horizons و Xenoblade Chronicles 3 به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را به خود اختصاص داده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش طی هفته منتهی به ۱۵ مرداد ماه در جدول فروش هفتگی انگلستان را مشاهده کنید و نظرات خود را هم با زومجی در میان بگذارید.

جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۲Horizon Forbidden West-
۲۴Nintendo Switch Sports-
۳۳Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۴۵Mario Kart 8 Deluxe-
۵۱۳Gran Turismo 7بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۶۷نسخه نینتندو سوییچ Miencraft-
۷۶F1 22-
۸۱۱Pokemoon Legends: Arceusبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۹۹Animal Crossing: New Horizons-
۱۰۱Xenoblade Chronicles 3-


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده