نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱

رونمایی از بازی جدید سازندگان Subnautica در گیمزکام

استودیو Unknown Worlds، سازنده مجموعه Subnautica، قرار است در گیمزکام امسال بازی جدیدی معرفی کند.

استودیو Unknown Worlds را با مجموعه بازی Subnautica می‌شناسیم که تا به امروز دو نسخه از آن منتشر شده است. اخیرا مشخص شده که در جریان گیمزکام امسال و به‌طور دقیق‌تر در تاریخ ۱ شهریور، شاهد رونمایی از بازی جدید این استودیو خواهیم بود که البته قرار نیست نسخه جدیدی از Subnautica باشد.

این خبر را جف کیلی با انتشار یک توییت اعلام کرد و گفت که بازی جدید این استودیو، قرار است IP تازه‌ای باشد که حال و هوایی علمی تخیلی خواهد داشت. در جریان رونمایی از بازی، بخش‌هایی از گیم‌پلی آن هم نمایش داده خواهد شد.

استودیو Unknown Worlds چندی پیش با انتشار یک آگهی استخدام اعلام کرده بود که قصد جذب توسعه‌دهنده‌هایی برای کار روی بازی جدیدی از مجموعه Subnautica را دارد؛ بااین‌حال طبق توییت اخیر جف کیلی، بازی بعدی آن‌ها ربطی به این مجموعه نخواهد داشت و باید دید که‌ آینده Subnautica به چه شکل خواهد بود.

شرکت Krafton در سال ۲۰۲۱ استودیو Unknown Worlds را خریداری کرد اما با‌وجود این اتفاق، Unknown Worlds قرار است کماکان به شکل مستقل فعالیت کند. باید تا ۱ شهریور منتظر ماند و دید که بازی جدید استودیو چه حال و هوایی خواهد داشت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده