نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۹

عبور بازی MultiVersus از مرز ۱۰ میلیون کاربر

به‌استناد آمار غیررسمی منتشر‌شده، بازی MultiVersus پس از انتشار نسخه بتای عمومی موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون کاربر شده است.

MultiVersus بدون شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند وقت اخیر است. نسخه بتای عمومی این بازی ۴ مرداد در دسترس قرار گرفت و البته تقریبا از یک هفته قبل‌تر هم حالت ایرلی اکسس آن برای برخی کاربران فعال شده بود. طبق گزارش سایت Tracker.gg و درحالی‌که این آمار هنوز رسما توسط برادران وارنر تایید نشده، MultiVersus در این مدت بیش از ۱۰ میلیون کاربر داشته است؛ این سایت عدد دقیق را ۱۰ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۸۰۴ نفر اعلام کرده است.

MultiVersus شخصیت‌های مختلفی از آثار متفاوت را در یک تجربه مبارزه‌ای کنار هم جمع کرده و همین هم حال و هوای جالبی به آن بخشیده است. فصل اول بازی قرار بود از ۱۸ مرداد آغاز شود که فعلا تا تاریخ نامشخصی تأخیر خورده است. استودیو Player First Games، سازنده بازی، اعلام کرده که در فصل اول شاهد حالت آرکید و مسابقه‌های رتبه‌بندی‌شده (Ranked) خواهیم بود و همزمان با شروع این فصل، آیتم‌های تزئینی مختلفی هم در دسترس خواهند بود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مورد‌انتظار فصل اول بازی، اضافه شدن شخصیت مورتی از مجموعه ریک و مورتی با شروع آن به بازی است و البته که در ادامه فصل، کاراکتر ریکِ این مجموعه هم به بازی اضافه خواهد شد. درنهایت فصل اول بازی شامل بتل پس به قیمت 950 Gleamium خواهد بود که ۵۰ رتبه مختلف دارد و می‌توان از جوایز آن بهره برد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده