نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸

فروش بازی V Rising به ۲.۵ میلیون نسخه رسید

استودیو Stunlock اعلام کرد که فروش بازی اکشن نقش‌آفرینی V Rising به ۲.۵ میلیون نسخه رسیده است و به‌زودی جزئیاتی از به‌روزرسانی‌های آتی به اشتراک گذاشته می‌شود.

استودیو Stunlock در تاریخ ۱۷ ژوئن (۲۷ خرداد) از فروش ۲ میلیون نسخه از بازی V Rising خبر داد و اکنون این بازی اکشن نقش‌آفرینی بقامحور به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش دست یافته است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به‌تازگی فروش بازی از مرز ۲.۵ میلیون نسخه عبور کرد. این میزان فروش بسیار قابل‌توجه است؛ چراکه زمان زیادی از عرضه‌ی آن به‌شکل Early Access برای کامپیوتر در ماه مِی/مه نمی‌گذرد.

استودیو Stunlock با انتشار چند توئیت اظهار داشت که «به‌زودی» جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی‌های آتی بازی V Rising را با طرفدارها به اشتراک می‌گذارد. با اینکه درحال‌حاضر تمرکز این توسعه‌دهنده روی ارائه بهترین تجربه‌ی ممکن به کاربرهای کامپیوتر و استیم است، اما تیم سازنده از علاقه‌ی بازیکن‌ها به نسخه‌های کنسولی نیز خبر دارد. با اینکه امکان پورت این بازی برای پلتفرم‌های دیگر وجود دارد، اما طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه‌ی آن‌ها باشند.

مدتی قبل استودیو Stunlock اعلام کرد که تمرکز خود را روی رفع اشکالات، بهبود کیفیت کلی و بهینه‌سازی سرورها معطوف کرده است. این استودیو در ماه می تأیید کرد روی محتوای جدیدی برای بازی کار می‌کند که «روح تازه‌ای به کالبد نقشه‌ی Vardoran می‌دمد». با اینکه هنوز چیزی مشخص نیست، اما طرفدارها احتمالا در ماه‌های آتی می‌توانند منتظر انتشار جزئیات بیشتری از آپدیت بزرگ بعدی بازی V Rising باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده