نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

تولید بازی فانتزی بر اساس یک رمان شرقی توسط سازنده پابجی

طبق اعلام KRAFTON، بازی بعدی این شرکت یک اثر فانتزی براساس رمان کره‌ای The Bird That Drinks Tears خواهد بود.

به‌تازگی کرافتون، سازنده‌ی بازی PUBG Battlegrounds جزئیات جدیدی از پروژه‌ی بعدی خود را منتشر کرد. طبق اعلام این شرکت، توسعه‌ی فعال این بازی آغاز شده است و این ویدیوگیم براساس یک رمان فانتزی کره‌ای با نام The Bird That Drinks Tears توسعه می‌یابد. این مجموعه رمان توسط یوئنگ-دو لی نوشته شده است.

به‌گفته‌ی کرافتون، این بازی جدید قرار است یک تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد و کاملا جدید باشد که براساس جهان‌ و شخصیت‌های پیچیده‌ی نویسنده‌ی رمان The Bird That Drinks Tears ساخته می‌شود. در ادامه کرافتون پس از راه‌اندازی وب‌سایت این بازی نوشت: «این پروژه‌ی بلندپروازانه با هدف زنده کردن دنیای فانتزی و اورجینال The Bird That Drinks Tears تولید می‌شود و شامل اصولی منحصر‌به‌فرد و تازه، مناظری دیدنی به همراه داستان‌هایی گیرا، غوطه‌ورکننده و تکان دهنده خواهد بود».

شرکت KRAFTON اعلام کرد برای اینکه این بازی تبدیل به بهترین تجربه‌ی ممکن شود، گروهی از استعدادهای برتر در دنیای بازی‌سازی را برای کمک به ساخت آن گرد هم می‌آورد تا به تیم Iain McCaig بپیوندند؛ فرد با استعداد و هنرمند مفهومی هالیوودی که قبلا روی ساخت مجموعه‌های Star Wars و The Avengers کار کرده است.

شخصیت‌های رمان فانتزی The Bird That Drinks Tears

در ادامه ایین مک‌کیگ درباره‌ی این بازی جدید گفت: «رمان پرنده‌ای که اشک می‌نوشد، با نشان دادن راه‌های تازه‌ای برای کاوش در طبیعت انسان متفاوت، متفاوت با تمام داستان‌های فانتزی دیگری است که خوانده‌ام. این چیزی است که من را بیشتر جذب می‌کند. این یک حماسه در حد ارباب حلقه‌ها یا Dune است. دنیای فانتزی آن جدید و گسترده است. این اثر، کهن‌الگوهای سنتی را با تصاویر رویایی و کابوس‌وار کاملا جدید ترکیب می‌کند.

من در زمان [پیشنهاد ساخت این بازی] روی پروژه‌های خودم کار می‌کردم. درگیر شدن با توسعه‌ی این بازی به معنای کنار گذاشتن همه‌ی پروژه‌هایم بود. انجام این کار باید برای من موضوع فوق‌العاده خاصی می‌بود. همان‌طور که معلوم است، اینگونه بود».

شما می‌توانید برای دریافت جزئیات بیشتر منتظر اعلامیه‌های شرکت کرافتون بمانید. همچنین می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی جدید را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده