نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸

عدم برگزاری تست بتای جدید Overwatch 2 تا زمان انتشار بازی

به‌تازگی شرکت بلیزارد اعلام کرد که تا زمان عرضه‌ی Overwatch 2، تست بتای جدیدی برای این بازی برگزار نخواهد شد.

اخیرا جان اسپکتور، نایب رئیس شرکت بلیزارد در حساب توییتر خود اعلام کرد دیگر برای بازی Overwatch 2 تست بتا برگزار نخواهد شد. اسپکتور در این‌باره نوشت: «اکنون تنها دو ماه تا عرضه‌ی اورواچ 2 زمان باقی مانده است. ما می‌دانیم که بازیکنان مشتاق هستند که وارد بازی شوند. همچنین سوالاتی پیرامون احتمال برگزاری سومین تست بتای بازی را شنیده‌ایم. درحالی‌که ما به‌صورت روزانه و داخلی به تست اورواچ 2 می‌پردازیم، اما هیچ تست بتای عمومی بیشتری را برنامه‌ریزی نخواهیم کرد».

دومین نسخه‌ی بتای بازی Overwatch 2 در ماه ژوئن منتشر شد و تنها افرادی که توسط شرکت بلیزارد انتخاب شدند یا بسته‌ی Watchpoint را خریداری کرده بودند، امکان تجربه‌ی آن را داشتند. در این نسخه‌ی بتا، شخصیت Junker Queen به‌عنوان هیروی جدید به بازیکنان معرفی شد و درکنار وی از قابلیت بازی چندنفره‌ی بین پلتفرمی بازی اورواچ 2 نیز رونمایی شد.

Overwatch 2

بلیزارد اخیرا شروع به بررسی نظر بازیکنان در مورد چگونگی کسب درآمد از پوسته‌های بازی Overwatch 2 کرده است. بااین‌حال بلیزارد تایید کرد که این بازی دارای لوت باکس نخواهد بود و در عوض آیتم‌های تزئینی در قالب بتل‌پس و فروشگاه درون بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند. طبق گزارش‌ها، این نظرسنجی بلیزارد نظر بازیکنان در مورد خرید پوسته‌هایی که ممکن است تا ۴۴.۹۹ دلار قیمت داشته باشند را پرسیده است.

بااین‌حال بلیزارد اعلام کرد این نظرسنجی نشان‌دهنده قیمت نهایی آیتم‌های تزئینی اورواچ 2 نیست. بلیزارد همچنین گفت که بتل‌پس بازی قرار است به اندازه‌ی هزار واحد Virtual Currency هزینه داشته باشد که قیمتی معادل ۱۰ تا ۱۵ دلار خواهد داشت.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده