نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۸

اعلام زمان آغاز پشتیبانی بازی F1 22 از کراس-پلی

شرکت کدمسترز اعلام کرد که طرفدارها چه زمانی باید منتظر فعال‌سازی قابلیت کراس-پلی در بازی F1 22 باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Codemasters شرکت EA از آغاز پشتیبانی بازی F1 22 از کراس-پلتفرم تا پایان ماه اوت خبر داده است. این ویژگی امکان تجربه‌ی بازی با کاربران سایر پلتفرم‌ها را در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (در بستر Steam و Origin) فراهم می‌کند. پیش از آن بازیکن‌ها می‌توانند در بازه‌ی زمانی ۵ تا ۷ اوت (۱۴ تا ۱۶ مرداد) و بازه‌ی زمانی ۱۲ تا ۱۴ اوت (۲۱ تا ۲۳ مرداد) به آزمایش کراس-پلی در همه‌ی پلتفرم‌های یادشده بپردازند.

در طول این دوره‌ی آزمایشی حالت‌های Social Race و Two-Player Career قابل بازی خواهند بود. لی ماتر، مدیر نوآوری ارشد بازی F1 22 در این‌باره اظهار داشت: «قابلیت کراس-پلی همه‌ی بازیکن‌های ما را گرد هم می‌آورد و امکان تعیین بهترین راننده در تمام پلتفرم‌ها را برای آن‌ها فراهم می‌کند. کراس-پلی همچنین امکان حریف‌یابی بهتر را فراهم می‌کند تا بازیکن‌ها بتوانند از شانس یکسانی برای پیروزی مقابل سایر رقبا برخوردار باشند».

بازیکن‌ها درکنار حریف‌یابی می‌توانند یک گردهم‌آیی یا Session تشکیل دهند و از گزینه‌ی Invite Friends برای دعوت از کاربران سایر پلتفرم‌ها استفاده کنند. هنگام توقف در طول مسابقات نیز می‌توان از گزینه‌ی Invites and Requests برای پذیرش درخواست کاربرها استفاده کرد. البته یک گزینه برای غیرفعال‌سازی قابلیت کراس-پلی و تجربه‌ی بازی با بازیکن‌های پلتفرم مشابه نیز وجود دارد. بازی F1 22 اخیرا میزبان یک به‌روزرسانی تازه شد که پیست Portimao و بهبودهای دیگری را برای آن به ارمغان آورد و بسیاری از اشکالات را رفع کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده