نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳

رونمایی از دشمن هولناک تازه بازی The Callisto Protocol

گلن اسکافیلد، کارگردان The Callisto Protocol یک تصویر تازه از بازی را به اشتراک گذاشت که یکی از دشمنان متعدد این محصول ترسناک بقامحور را نشان می‌دهد.

طرفدارهای آثار ترسناک بقامحور نباید زمان زیادی را برای تجربه‌ی اثری جذاب در این سبک منتظر بمانند؛ چراکه بازی علمی-تخیلی دلهره‌آور The Callisto Protocol استودیو Striking Distance توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کرده است. توسعه‌دهندگان می‌گویند که این بازی بیش از اکشن روی ترس تمرکز خواهد داشت و بازیکن‌ها در طول مسیر با ۱۰ تا ۱۱ نوع مختلف دشمن مواجه می‌شوند که اکنون از یک گونه رونمایی شده است.

گلن اسکافیلد، رئیس استودیو Striking Distance و کارگردان The Callisto Protocol اخیرا یک تصویر تازه از بازی را در توئیتر به اشتراک گذاشته است. این تصویر یک زنده‌خوار با نام The Blind را نشان می‌دهد که در تاریکی تکامل یافته و با آن سازگار شده است. هیولاهای بازی کالیستو پروتکل با نام Biophage یا زنده‌خوار خطاب می‌شوند. بی‌تردید این دشمن تازه ترس زیادی را به‌همراه خواهد آورد و باید دید که بازی چگونه از آن استفاده می‌کند.

زنده‌خوار The Blind در بازی The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol برای انتشار در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی دلهره‌آور اثری تک‌نفره و داستانی خواهد بود که بازیکن را به سمت تلاش برای بقا در شرایط هولناک سوق می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده