نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۴

پخش تریلر دی‌ال‌سی Forgotten Saga بازی Assassin’s Creed Valhalla

شرکت یوبیسافت در تریلری جدید به نمایش محتوای بسته الحاقی Forgotten Saga بازی Assassin’s Creed Valhalla پرداخت.

نزدیک به دو سال از عرضه‌ی بازی Assassin's Creed Valhalla می‌گذرد و همچنان شاهد انتشار محتوای جدید برای آن هستیم. با اینکه شرکت Ubisoft در همان زمان عرضه هم محتوای عظیمی را برای این بازی در نظر گرفته بود، اما در طول دو سال پس از انتشار همچنان بسته‌های الحاقی بزرگ و محتوای جدید را برای آن منتشر کرده است. حال یوبیسافت در یک ویدیو به‌طور مفصل به بررسی محتوای بسته الحاقی Forgotten Saga پرداخته است که در آن شاهد نقشه، تجهیزات و یک حالت Roguelite رایگان خواهیم بود.

بازیکنان در محتوای الحاقی Forgotten Saga که در اواخر تابستان عرضه خواهد شد، بار دیگر کنترل اودین را به‌دست می‌گیرند و باید در نقش او به نیفلهایم سفر کنند؛ جایی که چالش‌های مرگباری در انتظار آن‌ها خواهد بود. در سرتاسر چهار منطقه‌ی این قلمرو، رازهای زیادی برای کشف کردن وجود دارند و همچنین تجهیزات و سلاح‌های قدرتمندی مخفی شده‌اند.

سازندگان در طراحی محیط و چالش‌های بسته الحاقی Forgotten Saga از طراحی‌های جالبی استفاده کرده‌اند. اینطور که به نظر می‌رسد، بازیکنان در مسیرهایی چندشاخه قرار خواهند گرفت که امکان برگشت و عقب‌نشینی از آن را ندارند و باید همیشه به فکر استراتژی لازم برای پیشروی رو به جلو باشند. در همین حال، تناسب بین خطر مسیر و پاداشی که برای بازیکنان در نظر گرفته شده است، روی تصمیم‌گیری‌ها موثر است. به این صورت بازیکنان می‌توانند تنها در مسیر پیشروی کنند یا برای کاوش و به‌دست آوردن غنایم ارزشمند، خطر از دست دادن نوار سلامتی را بپذیرند و با مبارزات بیشتری مواجه شوند.

دانلود ویدیو از آپارات

در ویدئوی معرفی بسته الحاقی Forgotten Saga همچنین به مهارت‌های قابل ارتقا، باس‌ها و مأموریت‌های جانبی پرداخته می‌شود. شرکت یوبی سافت در رویداد Ubisoft Forward ماه سپتامبر در مورد آینده‌ی مجموعه Assassin’s Creed صحبت خواهد کرد که احتمالا شامل معرفی Assassin’s Creed Infinity و Assassin’s Creed Rift خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده