نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۱

اعلام تاریخ عرضه آپدیت Resident Evil Village برای افزایش در دسترس بودن بازی

کپکام از تاریخ انتشار به‌روزرسانی رایگان آتی بازی Resident Evil Village پرده برداشت که گزینه‌های Accessibility بیشتری نظیر تغییر اندازه‌ی زیرنویس را به‌همراه می‌آورد.

بازی Resident Evil Village در ماه اکتبر میزبان بسته‌ی الحاقی The Winters خواهد شد که محتویات زیادی نظیر گسترش‌دهنده‌ی داستانی Shadows of Rose، حالت Mercenaries: Additional Orders و یک حالت سوم-شخص را به آن اضافه می‌کند. افزون‌براین یک به‌روزرسانی رایگان نیز در همان تاریخ برای همه‌ی دارندگان نسخه‌ی پایه‌ی بازی منتشر خواهد شد که گزینه‌های Accessibility بیشتری را به‌همراه می‌آورد؛ تا انسان‌های بیشتری بتوانند از تجربه‌ی بازی لذت ببرند.

این به‌روزرسانی رایگان قابلیت‌هایی نظیر تغییر اندازه‌ی زیرنویس، تغییر رنگ و وضعیت پس‌زمینه، گزینه‌ی Closed Captions برای فعال‌سازی زیرنویس ویدیوها، نمایش نام گوینده در حالت داستانی و نشانه‌ی پایدار دوربین اسلحه را به بازی Resident Evil Village اضافه می‌کند. هنوز معلوم نیست که عملکرد این قابلیت‌ها در بازی چگونه خواهد بود، اما احتمالا ویدیوی گیم‌پلی جدیدی از این موارد در هفته‌های آینده به نمایش گذاشته می‌شود. متأسفانه راه‌یابی حالت کوررنگی به بازی تأیید نشده است و امیدواریم که این قابلیت پیش از انتشار آپدیت در آن گنجانده شود.

بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی The Winters بازی Resident Evil Village در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و گوگل استیدیا عرضه خواهد شد و ۱۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. طرفدارها می‌توانند در این تاریخ منتظر انتشار نسخه‌ی طلایی رزیدنت ایول ویلیج باشند که درکنار بسته‌ی الحاقی تازه شامل بازی پایه نیز می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده