نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۶

احتمال توقف موقت ساخت ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که پروژه‌ی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic با مشکلات قابل توجهی مواجه شده است.

براساس جدیدترین اخبار بازی ظاهرا استودیو Aspyr به طور موقت روند توسعه‌ی ریمیک KOTOR را متوقف کرد و در تلاش است تا مسیری برای پیش‌ر‌وی در این پروژه پیدا کند. ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic به طور رسمی توسط Aspyr Media در سپتامبر سال گذشته معرفی و در آن زمان تایید شد که این پروژه در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد. این امر به دور بودن تاریخ انتشار آن نیز اشاره داشت. حال به تازگی گزارش‌هایی از روند توسعه‌ی مشکل‌دار این ریمیک منتشر شده است که احتمال بیشتر شدن زمان انتظار طرفداران این بازی را نیز افزایش می‌‌دهد.

گزارش جدیدی از جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ نشان می‌دهد که Aspyr Media توسعه‌ی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic را به حالت تعلیق درآورده است. به نظر می‌رسد زمان انتشار این بازی نیز تا زمان نامشخصی عقب افتاده باشد و اکنون استودیوی سازنده به دنبال قراردادها و فرصت‌های جدیدی است تا توسعه را ادامه دهد. در واقع به نظر می‌رسد این استودیو در تلاش است تا راهی برای ادامه‌ی ساخت این نسخه‌ی ریمیک را پیدا کند.

مرد سیاهپوش ایستاده در تاریکی با شمشیر لیزری

طبق گزارش شرایر، یک بخش مهم از توسعه‌ی بازی در پایان ژوئن امسال نهایی شد. اگرچه تیم سازنده از کیفیت آن راضی بودند، اما احتمالا نتیجه‌ی نهایی برای مدیریت استودیو Aspyr قابل قبول نبوده است. شاید یکی از دلایل این موضوع به تزریق نامناسب منابع مالی جهت ساخت دموی بازی مربوط بود که در نهایت نگرانی عدم پایداری خط توسعه‌ی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic را در تیم مدیریت استودیوی Aspyr ایجاد کرد. احتمالا در واکنش به این موضوع نیز دو نفر از سازندگان پروژه یعنی برد پرینس، کارگردان طراحی و جیسون مینر، کارگردان هنری به طور ناگهانی اخراج شده‌اند.

همچنین در این گزارش ادعا شده است زمانی که توسعه‌ی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic آغاز شد، استودیوی Aspyr قصد داشت آن را تا پایان سال ۲۰۲۲ عرضه کند، اما اکنون تیم سازنده‌ی بازی، سال ۲۰۲۵ را هدف بسیار واقعی‌تری می‌داند. برخی از اعضای Aspyr بر این باورند که استودیوی Saber Interactive که در اوایل سال جاری تایید شد پشتیبانی توسعه‌ی این ریمیک را بر عهده دارد، قرار است خود به عنوان تیم اصلی روند ساخت را به دست گیرد.

نظر شما درباره‌ی این گزارش چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده