نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷

ارائه کدهای نسخه بتا Call of Duty Modern Warfare 2 در هفته‌ی آتی

اکتیویژن تعدادی از کدهای دسترسی به نسخه‌ی بتای بازی Modern Warfare 2 را در تورنمنت Call of Duty League Championship در دسترس قرار می‌دهد.

شرکت اکتیویژن هفته‌ی آینده تعداد زیادی از کدهای دسترسی به نسخه‌ی بتای بازی Call of Duty Modern Warfare 2 را در دسترس طرفدارها قرار می‌دهد. برای اینکه شانس دریافت یکی از این کدها را داشته باشید، باید به تماشای مسابقات Call of Duty League Championship در تاریخ ۷ اوت (۱۶ مرداد) بنشینید. شرکت‌کنندگان حضوری Championship Sunday در مرکز گالن شهر لس‌آنجلس نیز یک کد بتا دریافت خواهند کرد.

اکتیویژن اخیرا تأیید کرد که با پیش خرید بازی Modern Warfare 2 می‌توان زودتر از سایر بازیکن‌ها به نسخه‌ی بتا دسترسی پیدا کرد. کاربران پلی استیشن نیز حداقل ۵ روز زودتر از سایر پلتفرم‌ها به نسخه بتا دسترسی خواهند داشت. با اینکه تاریخ برگزاری بتای بازی اعلام نشده است، اما شایعاتی از انتشار این نسخه در اواسط سپتامبر به گوش می‌رسد.

بنابر اعلام یکی از اینسایدرهای دارای سابقه‌ی خوب در افشای اطلاعات Modern Warfare 2، پیش خریدکنندگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی در بازه‌ی زمانی ۱۵ تا ۱۶ سپتامبر (۲۴ تا ۲۵ شهریور) به نسخه‌ی بتا دسترسی پیدا می‌کنند و این نسخه در ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر (۲۶ تا ۲۸ شهریور) در دسترس سایر پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد.

پیش خریدکنندگان بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در تاریخ ۲۲ تا ۲۳ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۱ مهر) می‌توانند به تست کراس-پلی بازی در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر بپردازند و این امکان در تاریخ ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر (۲ تا 4 مهر) در اختیار همه‌ی بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

مدتی قبل تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی ادعا کرد که رونمایی از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای اوایل سپتامبر و برگزاری بتای آن برای اواخر سپتامبر در نظر گرفته شده است. این بازی در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده