// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۳

بازگشت یوونتوس در فیفا 23

پس از چند سال نبود لایسنس یوونتوس در فیفا، بالاخره شاهد بازگشت این تیم در فیفا ۲۳ خواهیم بود.

یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های فوتبال باشگاهی جهان قرار است دوباره در بازی فیفا حاضر شود. امروز شرکت EA از امضا قرارداد چندساله با یوونتوس سخن به میان آورد تا دوباره شاهد بازگشت این تیم از سری آ ایتالیا به سری بازی FIFA باشیم. این قرارداد از فیفا ۲۳ شروع می‌شود و پس از سه سال غیبت، آن هم به خاطر قرارداد میان یوونتوس و شرکت کونامی برای لایسنس انحصاری در بازی PES، یوونتوس بار دیگر به بازی فوتبالی شرکت EA بازخواهد گشت.

علاوه‌بر افزوده‌شدن نام، لباس و ورزشگاه یوونتوس به بازی نامبرده، EA می‌گوید دو طرف در مورد سبک زندگی و ابتکارات فرهنگی هم با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا فرصت‌های جدیدی را در خارج از دنیای فوتبال به وجود آورند؛ در عین حال یوونتوس هم اذعان دارد EA شریک رسمی فرهنگ شهری آن‌ها خواهد شد. منظور آن‌ها از همکاری در تریلر منتشرشده واضح‌تر بیان شده است. همچنین در این تریلر شاهد حضور کلودیو مارکیزیو، هافبک سال‌های نه‌چندان دور یوونتوس هستیم که به‌عنوان Hero در بازی حضور خواهد داشت و بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی با حضور بازیکنانی نظیر دوشان ولاهویچ و لئوناردو بونوچی به نمایش در می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

این خبر به‌خصوص برای آینده از اهمیت بالایی برخوردار است. قرار است از سال ۲۰۲۳ همکاری طولانی‌مدت EA با فیفا قطع شود و این مجموعه با نام EA Sports FC به کار خود ادامه دهد. این خبر همکاری نشان از آن دارد که باوجود تغییر نام بازی، همچنان قرار است شاهد حضور تیم‌های بزرگ در این بازی فوتبالی باشیم.

در عین حال فیفا، فدراسیون بین‌المللی فوتبال هم می‌گوید برای کار روی بازی‌های لایسنس‌شده به همکاری با دیگر سازندگان ادامه خواهد داد. جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در مورد بازی مد نظر اینگونه گفته است:

به شما تضمین می‌دهم که تنها بازی معتبر و واقعی که نام فیفا را دارد، بهترین بازی در دسترس برای گیمرها و طرفداران فوتبال خواهد بود. اسم فیفا (FIFA) تنها نام واقعی و جهانی است. فیفا ۲۳، فیفا ۲۴، فیفا ۲۵، فیفا ۲۶ و... تنها مورد ثابت اسم فیفا است که همواره باقی می‌ماند و همواره بهترین خواهد ماند.

هفته پیش بود که اولین تریلر از بازی فیفا ۲۳ منتشر شد و تمرکز زیادی بر فوتبال بانوان داشت؛ جایی که تیم‌های باشگاهی بانوان انگلیس و فرانسه به بازی اضافه شده‌اند. بازی FIFA 23 قرار است ۸ مهر (۳۰ سپتامبر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده