نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳

انتشار نسخه پی سی The Last of Us Part 1 با فاصله کم از نسخه PS5

طراح ارشد تیم توسعه‌دهندگان بازی The Last of Us Part 1 اظهار داشته که نسخه پی سی این بازی در فاصله‌ی کمی از زمان عرضه‌ی بازی روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

بازی The Last of Us Part 1 که مدتی پیش رسما معرفی شد، قرار است علاوه‌بر پلی استیشن 5 روی پی سی نیز عرضه شود، اما سونی تاکنون تاریخ عرضه نسخه کامپیوتر این بازی را اعلام نکرده است. حالا سؤالی که همچنان برای طرفداران این بازی پابرجا مانده این است که نسخه‌ی پی سی بازی The Last of Us Part 1چه زمانی منتشر خواهد شد. درحال حاضر هیچ تاریخی برای این امر مشخص نشده اما براساس گفته‌های یکی از اعضای استودیوی ناتی داگ، به نظر می‌رسد که این انتظار زیاد طول نخواهد کشید.

جاناتان بناینوس، طراح ارشد تکسچرهای محیطی استودیوی ناتی داگ در پاسخ به سؤال یکی از طرفداران در توییتر اظهار داشته که نسخه‌ی پی سی بازی The Last of Us Part 1 «خیلی زود پس از انتشار بازی برای PS5» عرضه خواهد شد. البته که هنوز نمی‌توان گفت منظور از «خیلی زود» دقیقاً چه مدت زمانی است، اما جای خوشحالی است که می‌دانیم فاصله‌ی بین زمان انتشار نسخه‌ی PS5 بازی تا عرضه‌ی آن برای پلتفرم پی سی به مراتب کمتر از بازی‌هایی مثل God of War یا Marvel’s Spider-Man خواهد بود.

توییت توسعه دهنده بازی The Last of Us Part 1 درباره زمان انتشار نسخه پی سی

بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود که در اینده نزدیک شاهد انتشار نسخه پی سی بازی نیز باشیم. کاربرها از یک هفته قبل از عرضه‌ی بازی، قادر به پری‌لود The Last of Us Part 1 روی کنسول PS5 سونی هستند تا برای تجربه در روز مشخص‌شده آماده باشند. همچنین اعضای ناتی‌داگ گفتند که با رشد فرهنگ کاری استودیو، ریمیک The Last of Us بدون کرانچ ساخته شده است.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده