نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸

امکان توسعه بسته الحاقی برای بازی Horizon Forbidden West

جدیدترین پست اینستاگرامی یکی از بازیگرهای نقش ایلوی (Aloy) در هورایزن فوربیدن وست، احتمال توسعه‌ی DLC داستانی برای این بازی را بالا برده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، پگی ورینز (Peggy Vrijens) که یکی از بازیگرهای موشن کپچر شخصیت ایلوی (Aloy) در بازی Horizon Forbidden West به‌شمار می‌رود، با نشر یک پست در اینستاگرام باعث گمانه‌زنی طرفدارها شد. در حقیقت او با پخش ویدیو مبنی بر بازگشت به‌اتاق ضبط حرکات و صحنه‌های جدید برای ساخت بازی‌ها (استودیو مخصوص Mo Cap) احتمال توسعه‌ی یک بسته الحاقی برای اثر نام‌برده را بالا برده است.

برخی احتمال می‌دهند که بازیگر نام‌برده مشغول ضبط صحنه‌ها و حرکات مختلف برای یک بازی دیگر است. بااین‌حال نباید فراموش کرد که در صفحه‌ی IMDB این بازیگر، فقط نام بازی Horizon Forbidden West به‌چشم می‌خورد. درحال حاضر اطلاعات بیشتری پیرامون این موضوع در دست نیست و برای روشن شدن قضیه فعلا باید منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟ آیا یک بسته‌ای الحاقی بزرگِ داستانی مثل دی‌ال‌سی The Frozen Wilds که پیش‌تر برای بازی Horizon Zero Down منتشر شد، برای بازی Horizon Forbidden West در دست توسعه است؟ دیدگاه خود را برای زومجی بنویسید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده