نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۲

قرارگیری ریک و مورتی به همراه لبران جیمز در فهرست مبارزهای MultiVersus

بازی MultiVersus نخستین فصل خود را با افزودن لبران جیمز و ریک و مورتی به فهرست کاراکترها آغاز خواهد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Player First Games از کاراکترهای جدیدی برای بازی MultiVersus رونمایی کرده است. این توسعه‌دهنده تأیید کرد که لبران جیمز و ریک و مورتی به فهرست مبارزان بازی اضافه می‌شوند. حتی یک تریلر از لبران جیمز نیز پخش شده است که در ادامه می‌توان به تماشای آن نشست.

دانلود ویدیو از آپارات

مدتی قبل یک تریلر از MultiVersus به اشتراک گذاشته شد که سیستم پاداش و پیشرفت در این بازی مبارزه‌ای پلتفرمر را به نمایش درآورد. همان‌طور که این تریلر نشان داد، بازیکن‌ها می‌توانند با تجربه‌ی بازی طلا کسب کنند و از آن برای آزادسازی کاراکترهای تازه و بهبود آن‌ها به‌وسیله‌ی خریداری پرک یا مزایای جانبی استفاده کرد.

استودیو پلیر فرست گیمز و شرکت برادران وارنر تأیید کردند که بازی MultiVersus دارای لوت باکس نخواهد بود و درعوض یک بتل پس با یک مسیر رایگان و یک مسیر پولی را ارائه خواهد کرد. این بازی به‌شکل رایگان برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. بتای عمومی بازی از تاریخ ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) آغاز می‌شود و تمام پیشرفت گیمرها در این بتا به نسخه‌ی اصلی منتقل خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده