// جمعه, ۳۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۴

تریلر جدید Resident Evil Village گیم‌پلی لیدی دیمیتریس را نشان می‌دهد

به‌تازگی تریلر جدیدی از بسته الحاقی بازی Resident Evil Village منتشر شده و در جریان آن شاهد گیم‌پلی کاراکتر لیدی دیمیتریس هستیم.

بازی Resident Evil Village در زمان عرضه توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند و نوع پایان‌بندی آن، به‌گونه‌ای بود که کاربران منتظر معرفی بسته الحاقی جدید بازی بودند. ازاین‌رو Winter's Expansion معرفی شد که شامل سه محتویات مجزا نظیر اضافه شدن حالت سوم شخص و کاراکترهای جدید برای حالت مرسنری بازی می‌شود.

درواقع، به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Resident Evil Village و وینترز اکسپنشن منتشر شده که در جریان آن شاهد کاراکترهای جدید حالت مرسنری هستیم. کاربران با عرضه این بسته الحاقی می‌توانند ازطریق لیدی دیمیتریس این حالت را تجربه کرده و از مهارت‌های وی برای نابودی زامبی‌‌ها استفاده کنند. همچنین کریس ردفیلد و هایزنبرگ هم از دیگر کاراکترهایی هستند که ازطریق مرسنری، قادر به هدایت کردن‌شان هستید.

در بخش دیگری از تریلر منتشر شده هم نگاه کوتاهی به محتوای Shadows of Rose هستیم. جایی که بازیکنان ازطریق رُز، دختر ایتن وینتر، داستان و گیم‌پلی جدیدی را تجربه خواهند کرد. کپکام در توضیحات بسته الحاقی Shadows of Rose نوشته است:

«برای آزاد شدن از طلسم قدرت‌هایش، وی وارد حس آگاهی Megamycete می‌شود؛ جایی‌که دختری شبیه به خود را ملاقات می‌کند. در این دنیای مرموز آگاهی که رُز وارد آن شده، زمان و تاریخ فرای تشخیص پیش رفته است. همچنین وی توسط شخصی که خود را مایکل صدا می‌زند، در طول بازی راهنمایی می‌شود. شخصی‌که شاید به رُز برای رهایی از قدرت خود کمک کند.» 

سومین محتوای درنظر گرفته شده برای Winter's Expansion هم حالت سوم شخص است. ازاین‌رو کاربران می‌توانند داستان اصلی را ازطریق ایتن در حالت سوم شخص و درحالی که او را مشاهده می‌کنند، تجربه کنند. در انتها باید اشاره کنم که Winter's Expansion در تاریخ ۶ آبان ماه (۲۸ اکتبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی کاراکترهای جدید مرسنری را در یوتیوب مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که بازیکنانی که تابه‌امروز Resident Evil Village را تجربه نکرده‌اند، با خرید نسخه گلد ادیشن می‌توانند به محتویات ذکر شده به رایگان دسترسی داشته باشند. سایر کاربران هم می‌توانند Winter's Expansion را به‌صورت جداگانه پیش‌خرید یا در روز عرضه خریداری کنند.

تماشا از یوتیوب


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده