نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۸

رایگان شدن بسته الحاقی Cole's Legacy بازی infamous Second Son

با انتشار اطلاعیه‌ی رسمی استودیو ساکرپانچ، حالا بازیکنان می‌توانند بسته‌ی الحاقی Cole's Legacy بازی infamous Second Son را به‌رایگان دریافت کنند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تیم ساکرپانچ با نشر یک توییت جدید از رایگان شدن دائمی بسته‌ی الحاقی Cole's Legacy برای بازی Infamous Second Son خبر داد. بدین ترتیب، بازیکنان بدون پرداخت هیچ مبلغی، می‌توانند این محتوا برای بازی Infamous Second Son دریافت و آن را تجربه کنند. البته که طبق اعلامیه‌ی ساکرپانچ، مشترکان سیستم Playstation Network در برخی از مناطق جهان (Regionها) در زمان خرید محتوای نام‌برده، احتمالا باید مبلغی را صرف محدودیت‌های محلی مثل مالیات و بیشتر پرداخت کنند.

بسته‌ی الحاقی «میراث کول» اتفاقات مابین دو بازی Infamous 2 و Infamous Second Son را کاوش می‌کند؛ جایی که بازیکن متوجه می‌شود اقدامات کول مک‌گراث (قهرمان دو قسمت ابتدایی سری اینفیموس) چه تاثیراتی روی جنبش ضد سازمان DUP (سازمانی که افراد جهش‌یافته را شکنجه می‌داد) گذاشته است. ساکرپانچ در این اعلامیه‌ی جدید همچنین مشخص کرد که مشغول کار روی رایگان کردن پوشش D.U.P. Outfit برای شخصیت «فچ» از محتوای First Light است.

سری Infamous از محبوب‌ترین بازی‌های سالیان اخیر به‌شمار می‌رود که بعد از قسمت Second Son و محتوای First Light دیگر از آن خبری نشد. طی سالیان اخیر شایعاتی مبنی بر برون‌سپاری شدن سری Infamous به‌یک استودیو خارج از تیم ساکرپانچ برای ساخته شدن قسمت جدید از این سری به‌گوش می‌رسید؛ شایعاتی که با اعلامیه‌ی رسمی تیم ساکرپانچ مبنی بر عدم تمرکز آن‌ها روی این مجموعه و صدالبته سری اسلای کوپر (Sly Cooper) تکذیب شدند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده