نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۵

احتمال فاش شدن تاریخ انتشار بازی Sonic Frontiers

ظاهرا تاریخ عرضه بازی Sonic Frontiers در به‌روزرسانی اخیر SteamDB فاش شده است. طبق گفته این صفحه، آذر ماه سال جاری شاهد عرضه این اثر خواهیم بود.

در ماه‌های گذشته بازی Sonic Frontiers به‌صورت رسمی توسط سازندگان آن معرفی شد. توسعه‌دهندگان این اثر قول‌های فراوانی را حول کیفیت نهایی این محصول به کاربران داده‌اند. سگا تاریخ عرضه این بازی را هنوز اعلام نکرده است. با‌این حال ظاهرا به‌تازگی تاریخ انتشار این اثر موردانتظار فاش شده است. طبق آخرین به‌روز رسانی‌های انجام‌شده در SteamDB، ظاهرا بازی Sonic Frontiers قرار است در تاریخ سوم دسامبر سال جاری میلادی (۱۲ آذر) منتشر شود.

وقوع این امر تا به حال با پیچ و خم‌های فراوانی رو‌به‌رو بوده است. اگر صفحه SteamDB این بازی را با دقت بیشتری دنبال کنید، متوجه می‌شوید که ظاهرا در ابتدا این اثر برای انتشار در تاریخ یکم سپتامبر امسال (۱۰ شهریور) برنامه‌ریزی شده بود. سپس تاریخ ذکر‌شده به روز هشتم نوامبر سال جاری میلادی (۱۷ آبان) تغییر کرده و درنهایت در ساعات گذشته روز انتشار این اثر به سوم دسامبر تغییر یافته است. با‌این حال هنوز سگا واکنش رسمی‌ای به این مسئله نداشته و باید تا اعلام رسمی ناشر این اثر منتظر بمانیم.

چشم اندازی از محیط بازی Sonic Frontiers

همان‌طور که شما همراهان همیشگی زومجی از آن مطلع هستید، خرداد ماه امسال یک تریلر گیم‌پلی از این بازی منتشر شد. طرفداران اعتراض‌های زیادی به کیفیت این اثر داشته و از توسعه‌دهندگان بازی درخواست کردند تا دیرتر اقدام به عرضه بازی Sonic Frontiers کنند. با‌این‌حال طبق گفته یکی از اعضای سگا، ظاهرا آن‌ها قصدی برای به تعویق‌انداختن انتشار این بازی ندارند.

شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل تغییر تاریخ انتشار این بازی از ماه نوامبر به دسامبر میلادی، عرضه بازی God of War Ragnarok در ماه نوامبر باشد. بدون شک این بازی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین آثار سال جاری شناخته شده و احتمال تاثیر آخرین نسخه خدای جنگ روی فروش و موفقیت آثار دیگر، کم نیست. با این باید تا اعلام رسمی سگا منتظر باشیم.

بازی Sonic Frontiers برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu SteamDB
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده