// چهار شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱

تاریخ انتشار No More Heroes 3 برای سایر پلتفرم ها مشخص شد

استودیو Marvelous اعلام کرد که بازی No More Heroes 3 در تاریخ ۱۹ مهر ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می‌شود.

سال گذشته بود که بازی No More Heroes 3 روانه بازار شد و توانست بازخوردهای متوسطی را از سوی منتقدها و کاربرها کسب کند. این در حالی است که اوایل سال جاری میلادی، مشخص شد که انحصاری نینتندو سوییچ در تاریخ ۱۴ مهر ماه (۶ اکتبر) برای کاربران شرقی کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می‌شود.

به‌تازگی تاریخ عرضه نسخه غربی بازی برای سایر پلتفرم‌ها هم مشخص شده است. ازاین‌رو علاقه‌مندان می‌توانند بازی No More Heroes 3 را در تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۱ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان تجربه کنند. البته که تاریخ ذکرشده برای نسخه آمریکای شمالی بازی است و کاربرهای اروپا، در تاریخ ۲۳ مهر ماه (۱۵ اکتبر) قادر به تجربه‌ی بازی خواهند بود.

دراین‌میان مشخص شده که کاربران کنسولی می‌توانند نسخه فیزیکی بازی را با نام Day 1 Edition و با قیمت ۶۰ دلار خریداری کنند. این نسخه شامل بازی اصلی، آرت بوک ۷۰ صفحه‌ای ۵.۳ در ۷.۳ اینچی، ساندترک و یک گواهینامه موتورسواری به‌عنوان یادبود در ابعاد هفت در چهار اینچی می‌شود. همچنین نسخه نسل نهمی بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر اعلام تاریخ انتشار No More Heroes 3 برای سایر پلتفرم‌ها را در یوتیوب مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا در یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده