نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

احتمال توسعه بازی SteamWorld Heist 2

استودیو ثاندرفول گیمز به یک پروژه‌ی مرتبط با SteamWorld Heist اشاره کرد و گفت که برنامه‌هایی برای طرفداران این بازی تاکتیکی دارد.

طرفدارهای SteamWorld باید منتظر موارد زیادی در چند سال آینده باشند. سال گذشته بازی SteamWorld Headhunter به‌عنوان نخستین بازی کاملا سه‌بعدی این مجموعه معرفی شد. استودیو Thunderful Games قبلا تأیید کرد که درحال‌حاضر سه بازی معرفی‌نشده از سری SteamWorld در دست توسعه قرار دارد. همان‌طور که از ظواهر امر برمی‌آید، یکی از این آثار می‌تواند دنباله‌ی بازی پرطرفدار SteamWorld Heist باشد.

بازی تاکتیکی نوبتی شوتر SteamWorld Heist برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ میلادی روانه‌ی بازار شد و از آن زمان برای پلتفرم‌های متعددی پورت شده است. اکنون ظاهرا یک دنباله برای آن در دست ساخت قرار دارد. وقتی از استودیو ثاندرفول گیمز درباره‌ی توسعه‌ی بازی SteamWorld Heist 2 سؤال شد، این توسعه‌دهنده با انتشار یک توئیت تازه پاسخ داد: «احتمالا برنامه‌هایی برای طرفدارهای این بازی تاکتیکی دارد».

جالب اینکه یکی از سه بازی معرفی‌نشده‌ و در دست توسعه‌ی مجموعه‌ی SteamWorld که با اسم رمز Caramel شناخته می‌شود، به‌عنوان یک بازی شوتر استراتژی نوبتی در حال توسعه برای کامپیوتر، کنسول‌ها و موبایل نوصیف شده است. این بازی که تا سال ۲۰۲۴ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد، احتمالا همان دنباله بازی SteamWorld Heist است. البته بهتر است تا پیش از انتشار اطلاعات موثق انتظارات خود را کنترل کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده