نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷

طراح ارشد God of War Ragnarok: طراحی اودین از همه کاراکترها سخت‌تر بود

رف گرستی، رئیس تیم هنری بازی God of War Ragnarok در صفحه‌ی اینستاگرام خود از چالش‌های طراحی کاراکتر اودین صحبت کرده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، رف گرستی (Raf Grasseti) که رهبر تیم هنری بازی گاد آو وار: رنگاروک (God of War Ragnarok) به‌شمار می‌رود، طی پرسش و پاسخ در صفحه‌ی اینستاگرام خود پیرامون بازی جدید مجموعه‌ی گاد آو وار، به‌شخصیت اودین اشاره و اعلام کرد که طراحی کاراکتر اودین، از طراحی باقی شخصیت‌های بازی چالش‌برانگیزتر بوده است.

گرستی درحالی که دلیل این موضوع را بیان نکرد، صرفا به‌این اشاره می‌کند که طراحی خدای خدایان در اسطوره‌شناسی نورس (که اودین باشد) در بازی رگناروک بسیار زمان‌بر، انرژی‌بر و سخت بوده است. وی در ادامه خاطرنشان می‌کند که شمایل اودین در اثر نام‌برده، طبق توصیف‌های موجود از او در کتب اسطوره‌ای و دست‌نوشته‌های کهن است؛ دقیقا مثل همان نگرشی که تیم طراحی رگناروک برای شخصیت ثور پیش گرفت. در نتیجه نباید انتظار مواجه شدن با نسخه‌ای از اودین را داشته باشیم که برای مثال قبلا او را در دنیای سینمایی مارول با هنرنمایی آنتونی هاپکینز دیده بودیم.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان امسال (۹ نوامبر) راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد شد. نظرتان چیست؟ آیا برای رویارویی‌ با اودین و ثور آمادگی دارید؟ دیدگاه خود را برای زومجی بنویسید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده