// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶

فروش بازی Ghost of Tsushima از ۹.۷۳ میلیون نسخه عبور کرد

استودیو ساکر پانچ به‌تازگی اعلام کرد که فروش بازی Ghost of Tsushima به ۹.۷۳ میلیون نسخه رسیده است.

دو سال پیش بازی Ghost of Tsushima روانه بازار شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدها و کاربرها کسب کند؛ محصولی که در جریان آن بازیکنان در نقش جین ساکای قرار می‌گیرند تا مغول‌ها را از جزیره سوشیما بیرون کنند. همچنین با عرضه بسته الحاقی Iki Island، تجربه‌ای تازه از نظر داستانی در اختیار گیمرها قرار گرفت.

این در حالی است که استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch)، سازنده Ghost of Tsushima با انتشار یک توییت اعلام کرده که میزان فروش این بازی پس از گذشت دو سال از عرضه، از مرز ۹.۷۳ میلیون نسخه عبور کرده است. اشاره کنم که مجموع فروش بازی روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 لحاظ شده و میزان فروش تا تاریخ ۱۲ تیر ماه (سه ژوئیه) حساب شده است. ازاین‌رو احتمال می‌رود که نهایتا در آینده نه چندان دور، فروش بازی به ۱۰ میلیون نسخه هم برسد. و ازطرفی شاید در آینده عرضه Ghost of Tsushima برای کامپیوتر بتواند تعداد نسخه‌های فروخته‌شده را بیش‌ازپیش افزایش دهد.

دراین‌میان تیم سازنده به مناسبت رسیدن به این دستاورد، آمار و ارقام جالب دیگری را هم منتشر کرده است. تابه‌حال ۷۵.۱۸ میلیون روباه در گوست آو سوشیما توسط بازیکن‌ها ناز شده‌اند و کاربرهای Ghost of Tsushima در مجموع حدود یک میلیارد Standoffs (یکی از ویژگی‌های بازی) را در نبردها تجربه کردند. همچنین به‌صورت جمعی، هوادارها ۶۴۳۷ سال سوار اسب بوده‌اند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی گوست آو سوشیما چیست؟ از دیگر اخبار حول Ghost of Tsushima هم می‌توان‌به توسعه احتمالی دنباله این بازی توسط ساکر پانچ اشاره کرد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده