نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۵

اشاره سهوی بلاگ پلی استیشن ایتالیا به راه یافتن Dino Crisis به PS Plus Premium

پلی استیشن ایتالیا به اشتباه به راه‌یابی سه بازی ‌Dino Crisis ،Soulcalibur: Broken Destiny و Ridge Racer 2 به پلی استیشن پلاس پریمیوم اشاره داشت.

یکی از کاربران توئیتر با نام Nibel هنگام رونمایی از فهرست بازی‌های پلی استیشن پلاس پریمیوم و پلی استیشن پلاس اکسترا ماه ژوئیه ۲۰۲۲ متوجه مورد منحصربه‌فردی در بلاگ پلی استیشن ایتالیا شد. این نسخه از پست پلی استیشن به راه‌یابی آثار بیشتری به PS Plus Premium اشاره داشت و بازی‌های ‌Dino Crisis ،Soulcalibur: Broken Destiny و Ridge Racer 2 نیز به‌طور سهوی برای این سرویس اشتراکی فهرست شده بود.

براساس جدیدترین اخبار بازی می‌دانیم که شرکت سونی در زمان کوتاهی متوجه قرارگیری اسامی این سه بازی اضافی در بلاگ پلی استیشن کشور ایتالیا شد و آن‌ها را حذف کرد. درحال‌حاضر تغییراتی در سایت ایجاد شده است و پست رونمایی از آثار ماه ژوئیه ۲۰۲۲ پلی استیشن پلاس تنها به راه‌یابی بازی LocoRoco: Midnight Carnival و بازی No Heroes Allowed اشاره دارد. با اینکه عده‌ای فکر می‌کنند اتفاق رخ‌داده تنها یک اشتباه بوده است، اما این اولین اشاره به راه‌یابی بازی Dino Crisis به PS Plus نیست.

قبلا تصویر داینو کرایسیس در یکی از بنرهای پلی استیشن پلاس جدید در یک کشور آسیایی دیده شد. در همین حین واضح است که پست ویرایش‌شده‌ی بلاگ پلی استیشن کشور ایتالیا به قرارگیری دو بازی Ridge Racer 2 و Soulcalibur: Broken Destiny در پلی استیشن پلاس پریمیوم هم اشاره می‌کند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که در آینده هر سه ویدیوگیم را در فهرست آثار سرویس PlayStation Plus Premium/Deluxe ببینیم. حتی ممکن است که آثار نام‌برده در ماه آتی در دسترس کاربرها قرار بگیرند. بااین‌حال این موضوع تابه‌حال رسما تأیید یا تکذیب نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی شرکت سونی منتظر بمانیم.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده