نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴

احتمال غیر فعال شدن BioWare Point توسط EA

به نظر می‌رسد شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد به عمر ارزهای خرید BioWare Point پایان بدهد.

شرکت الکترونیک آرتز به‌خاطر شیوه‌های بحث‌برانگیز در زمینه‌ی کسب درآمد همواره مورد انتقاد قرار داشته است که یکی از این روش‌ها روی BioWare Points تمرکز دارد. این امتیازها درواقع برای خرید بسته‌های الحاقی دو سری Mass Effect و Dragon Age در فروشگاه Origin استفاده می‌شوند که شیوه‌ی پیچیده‌ای به شمار می‌آید. بازیکنان باید برای خرید یک بسته BioWare Point ابتدا چندین بسته ۸۰۰ امتیازی را خریداری کنند که در نتیجه‌ی آن ممکن است امتیازات زیادی بدون استفاده باقی بمانند.

همچنین فروش این امتیازها به ندرت با تخفیف همراه بوده است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که شرکت EA برنامه دارد BioWare Points را غیرفعال کند. یکی از کاربران ردیت اخیرا اعلام کرد که EA ایمیلی را برای او ارسال کرده است که در آن بیان شده بود BioWare Point از تاریخ ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۱ (۱۱ اکتبر ۲۰۲۲) دیگر روی Origin در دسترس نخواهد بود. البته بازیکنان می‌توانند پس از تاریخ گفته شده بسته‌های الحاقی Dragon Age: Origins ،Dragon Age 2 ،Mass Effect 2 و Mass Effect 3 را به‌صورت رایگان دریافت کنند. 

قهرمان زن مشغول مبارزه با دشمنان فضایی در بازی Mass Effect Legendary Edition

بااین‌حال محتوای الحاقی Multiplayer Pack بازی Mass Effect 3 شامل این موضوع نخواهند شد و ارزهایی مانند کریستال‌ و پلاتینیوم برای بازی‌های دیگر در دسترس باقی خواهند ماند. کسانی که ارز BioWare Point را دارند می‌توانند از آن‌ها برای خرید DLC و محتوای چندنفره‌ی Mass Effect 3 استفاده کنند. بااین‌حال این بازیکنان باید پس از تاریخ گفته شده، محتوای الحاقی چندنفره‌ی Mass Effect 3 را با اعتبار حساب خود دریافت کنند.

همچنین کسانی که قبلاً محتواهایی را با BioWare Points خریداری کرده‌اند، در آینده به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. با اینکه الکترونیک آرتز این موضوع را هنوز به‌صورت رسمی اعلام نکرده است اما بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند بسته‌های الحاقی Citadel، Omega و Leviathan بازی Mass Effect 3 و بسته‌های الحاقی Lair of the Shadow Broker ،Kasumi ،Stolen Memory ،Overlord ،Arrival بازی Mass Effect 2 را به‌صورت رایگان دریافت کنند. بنابراین بازیکنانی که تاکنون فرصت تجربه‌ی محتوای الحاقی دو سری Mass Effect و Dragon Age را نداشته‌اند، می‌توانند آن‌ها را از فروشگاه Origin دریافت کنند.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده