تاثیر سختافزار کنسولهای جدید روی طراحی محیطهای A Plague Tale: Requiem
بهتازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، اعضای تیم آسوبو استودیو (Asobo Studio) که این روزها مشغول ساخت بازی A Plague Tale Requiem هستند، پیرامون تاثیرات سختافزار کنسولهای جدید روی طراحی محیطها و ساختار این بازی، با نشریهی EDGE صحبت کردهاند. در مصاحبهی نامبرده چنین میخوانیم:
«در بازی A Plague Tale: Innocence برخی از محیطهای بازی مثل یک ست تئاتر بهنظر میرسیدند؛ چنین چیزی بهدلیل وجود محدودیتهای فنی ایجاد شده بود. برای بازی Requiem اما بهلطف تکنولوژی پلتفرمهای نسل ۹ ما خیلی بیشتر میتوانیم افقهای فنی بازی خود را گسترش بدهیم. تمامی این پیشرفتها نیز در خدمت روایت داستان هستند. وقتی قصه را مینویسیم، بالا بودن کیفیت فنی اثر و توانایی کنسولها در اجرای صحنههای پیچیدهتر، این اجازه را بهما میدهد تا سکانسهایی که قبلا طراحیشان برای ما غیرممکن بود را بنویسیم و اجرا کنیم. مثل صحنههایی که در آن هزاران هزار موش بهدنبال قهرمانان قصه میافتند یا سکانسهایی که در آنها شاهد تغییرات گسترده (و پویا) در محیط بازی هستیم.»
بازی A Plague Tale: Requiem که دنبالهای بر A Plague Tale: Innocence بهشمار میرود، داستان دو قهرمان خود را در مقیاسی وسیع، بالغ و هیجانانگیز دنبال خواهد کرد. این بازی برای عرضه در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ برنامهریزی شده است. این بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.