نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۲

تاثیر سخت‌افزار کنسول‌های جدید روی طراحی محیط‌های A Plague Tale: Requiem

سازندگان بازی A Plague Tale: Requiem در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود با نشریه‌ی EDGE از تاثیر چشم‌گیر پلتفرم‌های نسل جدید بر طراحی محیط‌های بازی صحبت کرده‌اند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، اعضای تیم آسوبو استودیو (Asobo Studio) که این روزها مشغول ساخت بازی A Plague Tale Requiem هستند، پیرامون تاثیرات سخت‌افزار کنسول‌های جدید روی طراحی محیط‌ها و ساختار این بازی، با نشریه‌ی EDGE صحبت کرده‌اند. در مصاحبه‌ی نام‌برده چنین می‌خوانیم:

«در بازی A Plague Tale: Innocence برخی از محیط‌های بازی مثل یک ست تئاتر به‌نظر می‌رسیدند؛ چنین چیزی به‌دلیل وجود محدودیت‌های فنی ایجاد شده بود. برای بازی Requiem اما به‌لطف تکنولوژی پلتفرم‌های نسل ۹ ما خیلی بیشتر می‌توانیم افق‌های فنی بازی خود را گسترش بدهیم. تمامی این پیشرفت‌ها نیز در خدمت روایت داستان هستند. وقتی قصه را می‌نویسیم، بالا بودن کیفیت فنی اثر و توانایی کنسول‌ها در اجرای صحنه‌های پیچیده‌تر، این اجازه را به‌ما می‌دهد تا سکانس‌هایی که قبلا طراحی‌شان برای ما غیرممکن بود را بنویسیم و اجرا کنیم. مثل صحنه‌هایی که در آن هزاران هزار موش به‌دنبال قهرمانان قصه می‌افتند یا سکانس‌هایی که در آن‌ها شاهد تغییرات گسترده (و پویا) در محیط بازی هستیم.»

بازی A Plague Tale: Requiem که دنباله‌ای بر A Plague Tale: Innocence به‌شمار می‌رود، داستان دو قهرمان خود را در مقیاسی وسیع، بالغ و هیجان‌انگیز دنبال خواهد کرد. این بازی برای عرضه در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) روی ایکس باکس سری ایکس‌ | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است. این بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده