نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۳

انتشار جزئیات بیشتر از تغییرات بازی Last of Us Part 1 در آینده نزدیک

باتوجه‌به اتمام فرایند ساخت بازی The Last of Us Part 1، به‌زودی جزئیات بیشتری از پیشرفت «جلوه‌های تصویری، تکنولوژی و گیم‌پلی بازی» منتشر خواهد شد.

فاصله‌ی میان زمان معرفی بازی The Last of Us Part 1 در ماه گذشته تا موعد انتشار این بازی در کمتر از دو ماه آینده، یکی از کوتاه‌ترین دوره‌های زمانی است که طی سال‌های گذشته در خصوص یکی از بازی‌های بزرگ استودیوی ناتی داگ تجربه می‌کنیم. توسعه‌دهندگان این بازی به‌تازگی تأیید کردند که فرایند ساخت ریمیک بازی The Last of Us به پایان رسیده است و حالا وعده‌ی انتشار جزئیات بیشتری را در آینده نزدیک به طرفداران می‌دهند.

ناتی داگ ازطریق توییتر اعلام کرده که به‌زودی اطلاعات قابل توجهی از «جلوه‌های بصری جذاب نسخه‌ی ریمیک بازی» به‌همراه «تکنولوژی ساخت و گیم‌پلی بازی» با مخاطبان در میان گذاشته می‌شود. زمان باقی مانده و میزان این اطلاعات هنوز مشخص نیست، اما حداقل این موضوع به تأیید ناتی داگ رسیده است.

نمونه از تغییرات نسخه ریمیک The Last of Us Part 1 با نسخه اورجینال

باوجود چیزهای کمی که تاکنون از The Last of Us Part 1 دیدیم، باید گفت که بخشی از طرفداران هم وجود دارند که واکنش خیلی خوبی به معرفی پروژه‌ی جدید ناتی داگ نشان ندادند. درواقع این دسته از طرفداران معتقدند که نسخه‌ی اورجینال بازی The Last of Us چندان نیازی به یک نسخه‌ی ریمیک نداشته است و یک به‌روزرسانی ساده به نسل جدید هم می‌توانست در همین حد کفایت کند. به‌ویژه با درنظرگرفتن برچسب قیمت ۷۰ دلاری نسخه‌ی ریمیک این بازی که چندان به مذاق طرفداران خوش نیامده است.

هرچند ناتی داگ به‌طور جدی با این تصور مخالف است. با این وجود، به‌نظر می‌رسد که شرایط در پشت صحنه‌ی ساخت این بازی کاملاً مطلوب پیش می‌رود. آنتونی واکارو، طراح محیطی این بازی در اظهارات اخیر خود مدعی شده که فرایند توسعه‌ی بازی بدون هیچ‌گونه فشار مضاعف و اصطلاحاً عاری از شرایط کرانچ پیش می‌رود. موضوعی که قبلاً برای پروژه‌های سنگین ناتی داگ مشکل ساز بوده است.

پشرفت جلوه های گرافیکی The Last of Us Part 1

بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) برای پلی استیشن 5 منتشر می‌شود و نسخه‌ی پی سی بازی هم در دست ساخت است. کاربران می‌توانند از ۲۶ اوت (۴ شهریور) فایل‌های بازی را پریلود کنند. این بازی به حداقل ۷۹ گیگابایت فضای خالی روی حافظه‌ی کنسول نیاز خواهد داشت. یک نسخه‌ی Digital Deluxe Edition از این بازی هم وجود دارد که علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده