نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۱

توضیحات سازندگان Final Fantasy 7 Rebirth درباره عدم توسعه نسخه PS4

به‌تازگی سازندگان Final Fantasy 7 Rebirth دلایل خود برای عدم توسعه‌ی این بازی به‌صورت بین نسلی را توضیح دادند.

یوشینوری کیتاسه طی مصاحبه اخیرش اعلام کرده است Final Fantasy 7 Rebirth که دومین قسمت از پروژه‌ی ریمیک Final Fantasy 7 به شمار می‌آید، به دلایل فنی و به‌خصوص میزان زمان لازم برای لودینگ تنها روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

کیتاسه در ادامه توضیح داد که توسعه‌دهندگان بازی به‌دلیل اینکه می‌خواهند با استفاده از قدرت SSD پلی استیشن 5 بر صفحات لودینگ طولانی غلبه کند، از توسعه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 4 صرف‌نظر کرده‌اند. بااین‌حال جهش در کیفیت بصری نیز یکی دیگر از دلایل بین نسلی نبودن بازی Final Fantasy 7 Rebirth به شمار می‌آید. کیتاسه در این‌باره افزود:

«البته کیفیت گرافیکی یکی از عوامل [عدم توسعه بین نسلی بازی] به شمار می‌آید اما دلیل دیگر آن سرعت دسترسی SSD است. همان‌طور که خریداران نسخه‌ی اصلی آن را تجربه کرده‌اند، داستان این نسخه پس از فرار از میدگار در دنیایی وسیع پیش می‌رود. Final Fantasy 7 Rebirth قرار است دنیایی را به تصویر بکشد که از این نقطه گسترش می‌یابد؛ بنابراین استرس لودینگ می‌تواند به یک گلوگاه شدید تبدیل شود. برای غلبه بر این موضوع و تجربه‌ای راحت در جهان بازی، ما احساس کردیم که ویژگی‌های پلی استیشن 5 مورد نیاز است».

بازی Final Fantasy 7 Rebirth قرار است در زمستان سال بعد روی کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده