نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

اعلام تاریخ آغاز فصل دوم بازی Apex Legends Mobile

شرکت اکترونیک آرتز با پخش یک تریلر تازه از بازی Apex Legends Mobile جزئیات بیشتری از فصل دوم آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

بازی Apex Legends Mobile از مدتی قبل در دسترس گیمرها قرار گرفت و یک تجربه‌ی جایگزین خوب از بتل رویال را به طرفدارهای آثار الکترونیک آرتز در موبایل ارائه کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان زیادی تا شروع فصل بعدی بازی موبایل ایپکس لجندز باقی نمانده است. استودیو ریسپاون و شرکت الکترونیک آرتز جزئیات جدیدی از فصل ۲ بازی ارائه کردند تا بازیکن‌ها بدانند باید انتظار چه محتویاتی را داشته باشند.

فصل دوم بازی Apex Legends Mobile با نام Distortion از تاریخ ۱۲ ژوئیه (۲۱ تیر) آغاز خواهد شد و نقشه و لجند قابل بازی جدیدی را به‌همراه می‌آورد. نقشه‌ی تازه تحت عنوان Pythas Block 0 شناخته می‌شود که شهری سایبرپانکی با نور نئون در تاریکی شب است. لجند بعدی نیز یک دی‌جی با نام راپسودی است که به‌عنوان نخستین لجند نسخه‌ی موبایل به ایپکس لجندز اضافه می‌شود. این دختر عاشق موسیقی با یک ربات کمکی با نام رودی درپی کمک به خانواده‌ی خود برای رهایی از چنگال فقر است. شما می‌توانید تریلر فصل دوم ۲ بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

بازی موبایل Apex Legends درحال‌حاضر در پلتفرم‌های اندروید و iOS قابل تجربه است. این بازی بتل رویال در بررسی زومجی توانست نمره‌ی ۸.۵ از ۱۰ را کسب کند که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم: «بازی موبایل ایپکس لجنذز یک پورت خوب و سرگرم کننده از یک بازی بتل رویال هیجان‌انگیز و پرطرفدار است. با اینکه مشکلاتی از نظر عملکرد فنی روی گوشی‌های میان‌رده دارد، اما تجربه‌ی کلی‌ این بازی سرگرم کننده، جذاب و دوست‌داشتنی است. ساختار طراحی سیستم حرکتی و طراحی HUD بازی به‌گونه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا آن را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید و همین مورد سبب شده تا کاربران بیشتری قادر به تجربه آن باشند».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده