// جمعه, ۱۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶

هیچ یک از محیط‌های فاینال فانتزی 7 در سه‌گانه ریمیک حذف نخواهند شد

تتسویا نومورا، کارگردان خلاق Final Fantasy 7 Remake اعلام کرده است که همه محیط‌های بازی اصلی، در سه‌گانه ریمیک هم قرار دارند.

زمانی‌که صحبت از بازسازی یک بازی ویدیویی می‌شود، حذف شدن یا عدم حذف محیط‌های بازی اصلی یکی از مواردی است که کاربران قدیمی به آن اهمیت زیادی می‌دهند. بسیاری از بازیکن‌های قدیمی می‌خواهند که در نسخه‌ی بازسازی‌شده شاهد تمامی محیط‌هایی باشند که با آن‌ها خاطره دارند. ریمیک فاینال فانتزی ۷ هم از این قاعده مستثنا نیست و بازی اصلی دارای محیط‌های مهمی است که حذف هرکدام از آن‌ها می‌تواند نارضایتی کاربرهای قدیمی را به‌دنبال داشته باشد.

این در حالی است که به‌تازگی تتسویا نومورا، کارگردان خلاق Final Fantasy 7 Remake در جریان مصاحبه اخیر خود با فامیتسو تایید کرد که تمامی محیط‌های بازی فاینال فانتزی 7 نه کوچک خواهند شد و نه از نسخه‌های ریمیک حذف می‌شوند. وی دراین‌باره می‌گوید: «محیطی وجود نخواهد داشت که در نسخه ریمیک آن را حذف کنیم. بااین‌حال، از آن‌جایی که نسخه بازسازی‌شده در قالب چند بازی مختلف ساخته می‌شود، تغییراتی در ترتیب بازدید از این محیط‌ها اعمال شده است. اما محیطی حذف نخواهد شد».

او در ادامه صحبت‌های خود افزود: «ما می‌دانیم که بعضی از کاربران به‌خاطر سه‌گانه بودن بازی نگران هستند. بعضی دیگر نگران هستند که شاید مواردی از بازی حذف یا کوتاه شود. ولی تغییری از این حیث اعمال نخواهد شد».

بازی Final Fantasy 7 Rebirth به‌عنوان قسمت دوم سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی ۷، در زمستان سال آینده توسط شرکت اسکوئر انیکس به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. این وسط در زمستان سال جاری شاهد انتشار بازی فرعی Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ خواهیم بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده