نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸

احتمال عرضه نسخه بتا Modern Warfare 2 در اواسط سپتامبر

ظاهرا بازیکن‌ها برای تجربه‌ی نسخه‌ی بتای بازی Call of Duty Modern Warfare 2 باید تا اواسط سپتامبر منتظر بمانند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا بتای عمومی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 برای برگزاری در اواسط سپتامبر در نظر گرفته شده است. این مورد توسط اینسایدر قابل اطمینانی با نام رالف والو اعلام شده است که در گذشته اطلاعات مربوط‌به این بازی شوتر شرکت اکتیویژن را به‌درستی فاش کرده بود.

شرکت Activision اخیرا تأیید کرد که نسخه‌ی بتای Modern Warfare 2 در دسترس همه‌ی پیش خریدکنندگان بازی قرار خواهد گرفت و کاربران پلی استیشن حداقل پنج روز زودتر از کاربران سایر پلتفرم‌ها به آن دسترسی پیدا می‌کنند. رالف والو در یک گزارش تازه برای رسانه‌ی What If Gaming ادعا کرد که پیش خریدکنندگان بازی در پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در تاریخ ۱۵ و ۱۶ سپتامبر (۲۴ و ۲۵ شهریور) می‌توانند به تجربه‌ی نسخه‌ی بتا بپردازند و این نسخه در بازه‌ی زمانی ۱۷ تا ۱۹ سپتامبر (۲۶ تا ۲۸ شهریور) در اختیارتمام کاربران پلی استیشن قرار می‌گیرد.

سپس نوبت به آزمایش قابلیت کراس-پلی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر می‌رسد که در تاریخ ۲۲ و ۲۳ سپتامبر (۳۱ شهریور و ۱ مهر) به پیش خریدکنندگان ارائه خواهد شد. این درحالی است که همه‌ی بازیکن‌ها در بازه‌ی زمانی ۲۴ تا ۲۶ سپتامبر (۲ تا ۴ مهر) می‌توانند به تست ویژگی کراس-پلی بپردازند.

اخیرا جزئیاتی از بازی Call of Duty MW2 ازطریق فروشگاه آمازون به بیرون درز کرد که نشان از عرضه‌ی نسخه‌ی بتای آن در تاریخ ۱۶ اوت (۲۴ مرداد) داشت. بااین‌حال طبق گزارش تازه ظاهرا بازیکن‌ها نباید به این زودی‌ها منتظر تجربه‌ی نسخه‌ی بتای بازی باشند و این نسخه نزدیک به زمان عرضه‌ی محصول در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 برای عرضه در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. تاکنون جزئیاتی از بخش چندنفره‌ی این محصول شوتر نظیر شماری از حالت‌های تازه، سیستم Gunsmith بهبودیافته، اطلاعاتی مختصر از Warzone 2.0، پشتیبانی پس از عرضه و عدم استفاده از تخریب‌پذیری کامل منتشر شده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده