// سه شنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۸

درآمد یک میلیون دلاری بازی Diablo Immortal در هر روز

با اینکه انتقادهای زیادی حول سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای Diablo Immortal وجود مطرح شده، این بازی در هر روز بیش از یک میلیون دلار درآمد دارد.

مدتی پیش بود که بازی Diablo Immortal برای کامپیوتر، گوشی‌های اندروید و آیفون در دسترس قرار گرفت و باتوجه‌به سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای که ارائه می‌دهد، مورد انتقاد کاربران و تعدادی از منتقدان قرار گرفت. بااین‌حال باوجود تمامی انتقادها، دیابلو ایمورتال از نظر درآمدزایی عملکرد بسیار خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است.

به‌تازگی وبسایت MobileGamer، دیتا و آمار درآمد Diablo Immortal را که توسط AppMagic جمع‌آوری شده، منتشر کرده است. درآمد این بازی بیش از یک هفته پس از عرضه به اوج خود رسیده بود و بلیزارد درآمد ۲.۴ میلیون دلاری را به‌دست آورده بود. حال بیش از یک ماه از عرضه بازی می‌گذرد و باوجود تمام انتقادها و صحبت‌‌های منفی حول پرداخت‌های درون برنامه‌ای، روزانه بیش از یک میلیون دلار درآمد دارد.

بازی Diablo Immortal که ماه گذشته بیش از ۱۰ میلیون‌بار دانلود شده بود، به بازیکنان اجازه می‌‌دهد تا آیتم‌های متعددی را از فروشگاه بازی خریداری کرده و تاثیر مستقیم روی پیشرفت شما در بازی دارند. به‌عبارتی گزارش‌هایی منتشر شده بود از اینکه برای ارتقای کاراکترتان به‌صورت کامل، باید ۱۱۰ هزار دلار هزینه کنید.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Diablo Immortal توانست از زومجی نمره ۶ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی Diablo Immortal نوشته است:

Diablo Immortal برای آن‌هایی که به امید تجربه‌ای با کیفیت نسخه‌های اصلی دیابلو به‌سراغش بروند، ضعف‌های آشکاری دارد که در راس آن‌ها، مشکلات محتوایی بازی است. با اینکه مسیر اصلی داستان ایمورتال مأموریت‌های مناسب و روایت قابل‌قبولی دارد، ولی تلاش سازندگان برای طولانی‌تر کردن آن، بازیکن را درگیر پروسه‌ای تکراری می‌کند و پس از رسیدن به محتوای End Game هم که قرار است در طولانی‌مدت مخاطب را سرگرم نگه دارد، این چرخه تکراری واضح‌تر خودش را نشان می‌دهد و نتیجه این مشکل، خسته شدن مخاطب از تجربه بازی پس از مدتی کوتاه از رسیدن به این مرحله است. علاوه‌بر این، محتوای PvP هم که می‌تواند ناجی بازی باشد، زیر سایه تاثیر آشکار خرج پول واقعی است و همین هم تعادل این بخش را کاملا از بین می‌برد. به همین دلیل با اینکه هسته اصلی گیم‌پلی ایمورتال آن تجربه اعتیادآور دیابلو را ارائه می‌دهد، ولی ضعف‌های مذکور باعث شده‌اند تا بازی در کل تجربه ایده‌آلی نباشد و نتوان آنطور که باید از آن لذت برد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده