نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۳

مشخص شدن حجم نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی NieR: Automata

صفحه‌ی بازی NieR: Automata در فروشگاه eShop نینتندو سوییچ، حجم حافظه‌ی مورد نیاز برای دانلود این بازی اکشن نقش آفرینی در این کنسول را تأیید می‌کند.

بازی NieR: Automata به‌عنوان یکی از آثار تحسین شده‌ی اکشن نقش آفرینی بالاخره و بعد از یک انتظار طولانی مدت آماده‌ی عرضه روی کنسول نینتندو سوییچ می‌شود. طرفداران این سبک، تقریباً از روز انتشار این بازی خواستار عرضه‌ی پورت نینتندو سوییچ آن بودند و حالا قرار است به‌زودی بازی NieR: Automata روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. اما قبل از انتشار بازی، جزئیات بیشتری از این پورت در اختیار ما قرار می‌گیرد که جدیدترین مورد آن، به حجم فایل بازی مربوط می‌شود.

اطلاعاتی که از صفحه‌ی بازی NieR: Automata در فروشگاه eShop کنسول سوییچ به‌دست ما رسیده، نشان می‌دهد که برای دانلود این بازی باید روی سیستم خود حداقل ۱۰.۹ گیگابایت حافظه آزاد داشته باشید. اگر از کاربران کنسول سوییچ باشید، حتماً می‌دانید که این میزان با استانداردهای این کنسول، حجم کمی محسوب نمی‌شود؛ اما با درنظرگرفتن حجم ۵۰ گیگابایتی بازی در نسخه پی سی و سایر کنسول‌ها چندان زیاد به‌نظر نمی‌رسد.

پوستر بازی NieR: Automata

زومجی در بررسی بازی NieR: Automata امتیاز بسیار خوب ۹ از ۱۰ را به این بازی داده است. در بخشی از بررسی این بازی به قلم افشین پیروزی می‌خوانیم: «Nier: Automata به معنای واقعی کلمه تعریف یک بازی ویدیویی است. پلاتینیوم گیمز اثری خلق کرده که قادر است برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کرده و حتی کاری کند که بلافاصله پس از تمام کردن بازی، دوباره آن را شروع کنید. چه عاشق بازی‌های ژاپنی باشید و از چه از آن‌ها متنفر باشید، Nier: Automata بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید.»

بازی NieR: Automata در تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. اخیراً رزولوشن و نرخ فریم بازی روی کنسول دستی نینتندو نیز مشخص شده است.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده