نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸

فاش شدن احتمالی تصاویر مفهومی Call of Duty: Black Ops 5

تصاویر احتمالی جدیدی از نسخه‌ی سال ۲۰۲۴ بازی Call of Duty به بیرون درز کرد که نقشه‌های آن را به نمایش می‌گذارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا تصاویر مفهومی نسخه‌ی ۲۰۲۴ بازی کال آو دیوتی فاش شده است. این تصاویر که توسط کاربری از توئیتر با نام RealiityUk از فایل‌های نسخه‌ی آزمایشی بازی Call of Duty Warzone Mobile استخراج شده است، ظاهرا تصاویر مفهومی چند نقشه‌ی نسخه‌ی آتی Call of Duty استودیو تری‌آرک را به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید این تصاویر تازه را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

تصاویر مفهومی احتمالی بازی Call of Duty: Black Ops 5

تصاویر مفهومی احتمالی بازی Call of Duty: Black Ops 5

از زمان افشای تصاویر فوق این تئوری مطرح شد که نسخه‌ی بعدی کال آو دیوتی یک دنباله برای بازی Call of Duty Black Ops: Cold War خواهد بود. یکی از این تصاویر یک هواپیمای ضربتی اف-۱۱۷ را نشان می‌دهد و به‌همراه تصاویری از نقشه‌های Modern Warfare 2 ازطریق فایل‌های Warzone Mobile لو رفت و منجربه کشف حجم زیادی از اطلاعات شد.

ظاهرا شرکت اکتیویژن نسخه‌ی جدیدی از بازی Call of Duty را در سال آینده عرضه نخواهد کرد. در این صورت سال ۲۰۲۳ اولین سالی خواهد بود که رویکرد انتشار سالانه‌ی مجموعه در طول دو دهه دچار تغییر می‌شود. براساس گزارش بلومبرگ، این تصمیم به‌خاطر میزان فروش بازی Call of Duty: Vanguard اتخاذ شده است که کمتر از انتظارات شرکت اکتیویژن بود وعملکرد تجاری بسیار ضعیف‌تری نسبت‌به سایر نسخه‌های موجود در بازار داشت.

گزارش بلومبرگ بیان می‌کند که شرکت مایکروسافت در تصمیم‌گیری برای تأخیر نسخه‌ی سال بعد کال آو دیوتی دخالتی نداشته است و اکتیویژن تا زمان نهایی‌سازی قراردادش خودمختار باقی خواهد ماند. مدتی قبل اکتیویژن بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 را برای عرضه در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر معرفی کرد.

داستان کلی بازی MW2 در مقایسه با بازی قبلی تاریک‌تر و خشونت‌آمیزتر است و مبارزات آن نزدیک‌تر و حساس‌تر از نسخه‌های قبلی این مجموعه‌ی پرطرفدار دنبال می‌شود. شرکت اکتیویژن تاکنون جزئیاتی از بخش چندنفره‌ی این محصول شوتر نظیر شماری از حالت‌های تازه، سیستم Gunsmith بهبودیافته، اطلاعاتی مختصر از Warzone 2.0، پشتیبانی پس از عرضه و عدم استفاده از تخریب‌پذیری کامل را منتشر کرده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده