نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۲

جمع آوری ۳ میلیون دلار در رویداد اسپیدران GDQ برای امور خیریه

رویداد Summer Games Done Quick 2022 در مجموع ۳.۰۱ میلیون دلار را برای اهداف خیرخواهانه «پزشکان بدون مرز» جمع آوری کرد.

رویداد اسپید ران Summer Games Done Quick امسال که برای اولین‌بار از سال ۲۰۲۰ به‌صورت حضوری در بلومینگتن ایالت مینه‌سوتا برگزار شد، یک بار دیگر بیش از ۳ میلیون دلار کمک‌های مردمی را به امور خیره اختصاص داد. تمامی مراحل رویداد SGDQ 2022 در کانال یوتیوب Games Done Quick آرشیو شده است. رویداد بعدی اسپیدرانرها Flame Fatales نام دارد که فقط برای زنان و از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اوت به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

در رویداد امسال شاهد اسپید ران بازی Halo Infinite توسط کاربر WaifuRuns بودیم که رکورد ۹۰ دقیقه را به خود اختصاص دارد. برنامه SGDQ 2022 بعد از عبور از نقطه‌ی ۳ میلیون دلار، با دو اسپید ران از بازی Elden Ring به پایان رسید که واکنش شرکت کنندگان به این لحظه در حساب توییتر Games Done Quick قابل مشاهده است.

پوستر رویداد Summer Games Done Quick

رویدادهای Games Done Quick از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دلار کمک نقدی را برای خیریه‌های سراسر جهان جمع آوری کرده شامل انجمن پزشکان بدون مرز، بنیاد مقابله با سرطان، صندوق Malala، بنیاد تحقیقاتی اوتیسم و CARE می‌شوند.

Summer Games Done Quick 2020 بعد از چند رویداد غیرحضوری و آنلاین و با بهبود شرایط جهانی شیوع ویروس کرونا یک بار دیگر به وضعیت عادی خود برگشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده