// شنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۹

زمان انتشار حالت کوآپ کمپین Halo Infinite مشخص شد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرد که ۲۰ تیر ماه کوآپ بخش داستانی بازی Halo Infinite دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Halo Infinite در زمان عرضه فاقد حالت‌های فورج و کوآپ بخش داستانی بود و استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده بازی Halo Infinite، اعلام کرده بود که در آینده این دو حالت را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. عدم عرضه کوآپ و فورج در روز عرضه، انتقادهایی را به‌دنبال داشت و تأخیر خوردن‌های پیاپی، بیش‌ازپیش تعداد از هواداران را ناراحت کرد. بااین‌حال، تیم سازنده اعلام کرده بود که در ماه ژوئیه، کوآپ هیلو اینفینیت در قالب نسخه پیش‌نمایش دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به‌تازگی استودیو ۳۴۳ اینداستریز ازطریق وبسایت هیلو ویپوینت اخبار بیشتری را حول تاریخ انتشار دقیق حالت کوآپ بخش داستانی هیلو اینفینیت منتشر کرده است. این حالت از تاریخ ۲۰ تیر ماه (۱۱ ژوئیه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و پیشرفت‌ در بازی تنها برای Fireteam Leader لحاظ نمی‌شود، بلکه پیشرفت‌های انجام‌شده برای تمامی بازیکنان درنظر گرفته می‌شود.

جان مولکی، طراحی جهان بازی هیلو اینفینیت دراین‌باره می‌گوید: «زمانی‌که بازیکنان وارد Fireteam می‌شوند و Save Slot خود را انتخاب می‌کنند، بازی آمار و پیشرفت‌های تمامی Save Slotهای انتخاب‌شده را جمع‌آوری خواهد کرد و جهانی را به وجود می‌آورد که در آن تمامی مراحل انجامشده تمامی بازیکنان مورد نظر به‌عنوان مرحله انجام شده علامت‌گذاری می‌شود و سایر مراحل هم به‌عنوان مراحل انجام‌نشده درنظر گرفته می‌شوند».

تیم جدید مسترچیف در Halo Infinite

آیزاک بندر، مدیر ارشد مهندس نرم‌افزار بازی، در تکمیل صحبت‌ها افزود: «می‌توانید به این سیستم در قالب خلق نسخه‌ای از جهان که همانند نقطه تقاطع مشترک برای پیشرفت در کمپین برای بازیکن‌ها است، فکر کنید. ازاین‌رو مهم نیست که چه کارهایی انجام می‌دهید، هیچ شخصی نمی‌تواند مراحل را بدون نظم و ترتیب کامل کند. این گفته بدین معنا است که هرچیزی را که در حالت کوآپ آزاد کنید، در حالت تک‌نفره بازی باقی می‌ماند. ازاین‌رو اگر در جمع‌آوری جمجمه‌ها دچار مشکل هستید، می‌توانید این کار را با یکی از دوستان خود انجام دهید و اگر مابقی بازیکنان زمانی‌که شما در یک گروه مشترک با آن‌ها هستید، مشغول جمع‌آوری این دسته از آیتم‌ها شوند، شما هم آن‌ را کسب خواهید کرد».

در ادامه مشخص شده که بازیکنان نمی‌توانند به‌صورت آزادانه در جهان بازی به گشت‌وگذار بپردازند. یک محیط به نام Area-of-Operations درنظر گرفته شده که به بازیکنان اجازه می‌دهد نهایت ۱۰۰۰ فیت (تقریبا ۳۰۵ متر) از یکدیگر دور باشند. همچنین حالت کوآپ از کراس‌پلی هم پشتیبانی می‌کند. Mission Replays هم یکی دیگر از ویژگی‌های بود که در زمان عرضه جای آن خالی بود و حال مشخص شده که از تاریخ ۲۰ تیر ماه (همزمان با اضافه شدن نسخه پیش‌نمایش کوآپ بخش کمپین) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

درانتها شاهد اضافه شدن اچیومنت‌های تازه و مرتبط با حالت کوآپ و Mission Replays به هیلو اینفینیت هستیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده