نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۹

تکذیب ساخت نسخه جدید دو بازی Infamous و Sly Cooper

استودیوی ساکر پانچ در یک بیانیه اعلام کرد که در حال حاضر توسعه‌ی نسخه‌ی جدید از مجموعه‌های Infamous و Sly Cooper را در برنامه ندارد.

در هفته‌های گذشته شایعاتی منتشر شدند که به توسعه‌ی نسخه‌ای جدید از سری Infamous یا Sly Cooper توسط استودیوی ساکر پانچ اشاره داشتند. حال این استودیو در جدیدترین بیانیه‌ی خود تایید کرد که هیچ نسخه‌ی جدیدی از این دو مجموعه توسط این استودیو یا استودیوهای دیگر در حال توسعه نیست. ساکر پانچ در این‌باره گفت:

«از آنجایی که محصولات ما قرار است از نظر مقیاس و پیچیدگی رشد کنند، این امر نیاز به توجه کامل استودیوی ما دارد. با تمرکز بر پروژه‌ی فعلی خود، در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به مجموعه‌های Infamous یا Sly Cooper نداریم و هیچ استودیوی دیگری نیز در حال حاضر روی پروژه‌های مرتبط با این مجموعه‌ها کار نمی‌کند. شخصیت‌های این مجموعه‌ها برای ما بسیار خاص و مهم هستند؛ بنابراین اگرچه هرگز نمی‌گوییم به سراغ آن‌ها نخواهیم رفت اما در حال حاضر هیچ نسخه‌ی جدیدی از Infamous یا Sly Cooper در دست توسعه نیست».

تصویر هنری از بازی inFAMOUS

در اخبار مرتبط ساکر پانچ قصد دارد به‌زودی سرورهای محتوای تولید شده توسط کاربران برای بازی Infamous 2 را تعمیر و نگه‌داری کرده و آن‌ها را به مکان جدیدی منتقل کند تا بتواند مدت طولانی‌تری آن‌ها را فعال نگه دارد. درحالی‌که این سرورها درنهایت باید غیرفعال شوند اما استودیوی ساکر پانچ امیدوار است تا زمانی‌که بازیکنان فعالیت داشته باشند بتواند آن‌ها را فعال نگه دارد.

علاوه‌براین، ساکر پانچ در حال کار روی محتوای قابل دانلود Cole’s Legacy برای بازی Infamous: Second Son است. این محتویات قبلا تنها در قالب بخشی از نسخه‌ی Collector's Edition بازی در دسترس قرار گرفته بود. حال ساکر پانچ قصد دارد این محتویات را ازطریق فروشگاه پلی استیشن در اختیار بازیکنان تمام مناطق که ممکن است تجربه‌ی آن را از دست داده باشند، قرار دهد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده