نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۸ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰

احتمال فاش شدن تاریخ عرضه‌ی بازی Need for Speed جدید

براساس گزارش‌های منتشر شده، نسخه جدید بازی Need for Speed احتمالاً Unbound نام دارد و اواسط آبان ماه توسط کرایتریون آماده‌ی عرضه خواهد شد.

جدیدترین قسمت از سری Need for Speed یک بار دیگر توسط تیم توسعه‌دهندگان کرایتریون ساخته می‌شود و این امر باعث شده تا طرفداران شور و اشتیاق زیادی برای تجربه‌ی جدیدترین اثر سازندگان Need for Speed: Hot Pursuit و چند قسمت محبوب دیگر از این مجموعه باشند. EA به‌عنوان ناشر این بازی به جز اینکه باید امسال انتظار عرضه‌ی این بازی را داشته باشیم، جزئیات دیگری از آن را ارائه نکرده است، اما به نظر می‌رسد که اطلاعات بیشتری ازطریق شایعات منتشر شده به‌دست ما رسیده باشد.

والپیپر سری بازی Need for Speed شرکت الکترونیک آرتز

تام هندرسون ازطریق Exputer مدعی شده است که این بازی درکنار Skate جدید در ماه ژوئیه معرفی خواهد شد و از تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان) در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین گفته می‌شود که این بازی Need for Speed: Unbound نام دارد و دنیای جهان باز آن در شهر Lake Shore یا نسخه‌ی خیالی شهر شیکاگو در آمریکا قرار می‌گیرد. ظاهراً جلوه‌های گرافیکی بازی در این نسخه دارای المان‌ها انیمه‌ای خواهد بود و بیشتر روی مکانیک‌های چندنفره بازی تمرکز شده است.

ادعا می‌شود این بازی به‌صورت بین نسلی یا cross-gen عرضه نخواهد شد. این بدان معنا است که بازی Need for Speed جدید علاوه‌بر پی سی تنها برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

به‌طور کلی به نظر می‌رسد که به‌زودی اطلاعات زیادی از این بازی به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد؛ در هر حال تا انتشار جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده