نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۷ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پخش تریلر زمان عرضه بازی ریسینگ F1 22

به‌تازگی استودیو کدمسترز تریلر زمان عرضه‌ی بازی F1 22 را پخش کرده است که در آن شاهد صحنه‌های هیجان‌انگیز و اکشن از رقابت‌های فرمول یک هستیم.

جدیدترین نسخه از سری فرمول یک استودیو کدمسترز این هفته منتشر می‌شود. بااین‌حال افرادی که نسخه‌ی Champions Edition را خریداری کرده‌اند، از فردا می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند. از همین رو استودیو Codemasters و شرکت الکترونیک آرتز تریلر زمان عرضه‌ی بازی F1 22 را در دسترس بازیکنان قرار دادند.

در بازی F1 22 تمام حالت‌های موردانتظار طرفداران این مجموعه مانند بخش MyTeam، رقابت‌های Grand Prix، بخش MyDriver Careers و Podium Pass در دسترس قرار دارند. بااین‌حال در این نسخه‌ی جدید برخلاف نسخه‌ی قبلی، خبری از بخش داستانی Braking Point نیست. در حقیقت به‌جای ساخت آن کمپین، تمرکز تیم سازنده روی حالت F1 Life بوده است. در این حالت بازیکنان می‌توانند اتومبیل‌های سوپراسپرت را خریداری کنند و با آن‌ها در مسابقات مختلف شرکت کنند. همچنین امکان شخصی‌سازی آواتار، خرید لباس‌ از برند‌های مختلف و تغییرات در محل زندگی راننده از دیگر قابلیت‌های بخش F1 Life خواهد بود.

در بازی F1 22، بازیکنان بخش چندنفره می‌تونند از امکانات زندگی و پروفایل سایر گیمرها دیدن کنند. ویژگی‌های دیگری نیز در جدیدترین نسخه‌ی فرمول یک کدمسترز وجود دارند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تنظیمات Immersive و Broadcast برای Formation Laps و Pit Stops، گزارشگر و تفسیرکننده‌ی جدید، آهنگ‌های به‌روزشده و پیست جدید Miami International Autodrome اشاره کرد.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

بازی F1 22 قرار است در تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۱ (۱ ژوئیه ۲۰۲۲) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gaminbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده