فاش شدن تاریخ انتشار Mario + Rabbids Sparks of Hope در فروشگاه یوبیسافت

سه‌شنبه 7 تیر 1401 - 13:27
مطالعه 2 دقیقه
کاراکتر باوزر در بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope
ظاهرا شرکت یوبیسافت تاریخ انتشار بازی استراتژی نوبتی Mario + Rabbids Sparks of Hope را به‌طور تصادفی در فروشگاه خود فاش کرده است.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ انتشار بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در فروشگاه یوبیسافت فاش شده است. همان‌طور که کاربری با نام R– در انجمن ResetEra گزارش داد، ظاهرا کاربران نینتندو سوییچ باید منتظر عرضه‌ی این بازی استراتژی نوبتی ماجراجویی در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) باشند. البته درحال‌حاضر شرکت یوبیسافت صفحه‌ی افشاکننده‌ی زمان عرضه‌ی این بازی مورد انتظار را حذف کرده است.

جزئیات جدیدی از نسخه‌ی طلایی Mario + Rabbids Sparks of Hope درکنار تصاویری از بازی نیز به بیرون درز کرد. تصاویر لورفته نشان می‌دهد که کاراکتر باوزر احتمالا یکی از شخصیت‌های قابل بازی این محصول خواهد بود. همچنین نسخه‌ی Gold Edition بازی شامل بازی اصلی، سیزن پس شامل مأموریت‌ها، قهرمانان، نبردها، محتوای داستانی تازه و Galactic Prestige Pass با ۳ اسکین سلاح انحصاری می‌شود.

کاراکترهای بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope  شرکت یوبیسافت
کاراکترهای بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope  شرکت یوبیسافت
کاراکترهای بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope  شرکت یوبیسافت
کاراکترهای بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope  شرکت یوبیسافت
کاراکترهای بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope  شرکت یوبیسافت

گویا طرفدارها باید در زمان نمایش احتمالی گیم‌پلی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) منتظر اعلام زمان انتشار بازی نیز باشند. شرکت نینتندو راس ساعت ۱۷:۳۰ سه‌شنبه ۷ تیر به وقت ایران قسمت جدید برنامه‌ی Nintendo Direct Mini را با تمرکز روی نمایش آثار سایر شرکت‌ها پخش خواهد کرد. در این رویداد احتمالا شاهد نمایش دیگری از بازی باشیم؛ هرچند این مورد رسما از سوی یوبیسافت تأیید نشده است.

Mario + Rabbids Sparks of Hope یک بازی استراتژی نوبتی ماجراجویی است که منحصرا در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. نسخه‌ی قبلی این بازی با نام Mario + Rabbids Kingdom Battle به‌شکل انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شد و تابه‌حال توسط بیش از ۷.۵ میلیون بازیکن تجربه شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات