نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۲

هیدئو کوجیما ایده ساخت بازی مشابه سریال The Boys داشته است

هیدئو کوجیما در صفحه‌ی توییتر خود نوشت که ایده‌ی ساخت اثری با درون‌مایه‌ مشابه‌با موضوع سریال The Boys را در ذهن خود می‌پرورانده است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، هیدئو کوجیما گفته است که ایده ساخت بازی مشابه سریال The Boys داشته، اما او این ایده را کنار گذاشته است. کوجیما در صفحه‌ی توییتر خود چنین می‌نویسید:

«من بعد از تماشای سه قسمت از فصل اول سریال The Boys دیگر ان را ادامه ندادم. فکر می‌کردم که روزی ادامه‌ی سریال را خواهم دید. البته که چند قسمت دیگر را نیز هم‌زمان با آغاز پروژه‌ای جدید که برای مدت زیادی خودم را برایش آماده می‌کردم، تماشا کردم. البته این پروژه را به‌دلیل شباهت بسیار زیاد موضوعش به‌ سریال The Boys متوقف کردم. قصه‌ی این پروژه‌، درباره‌ی شخصیتی (مرد/زن) در یک گروه ویژه از کارآگاهان است که به‌مبارزه با ابرقهرمان‌هایی اسطوره‌ای می‌روند؛ ابرقهرمان‌هایی که در پس اتفاقات حاضر هستند. فکر می‌کردم که مدس میکلسن برای ایفای نقش شخصیت اصلی این قصه مناسب باشد.»

تصویری از هیدئو کوجیما در زمان معرفی ساخته جدیدش

هنوز مشخص نیست که کوجیما در نظر داشت این ایده‌ را در قالب یک بازی یا در مدیوم دیگری تولید کند. چرا که تیم کوجیما پروداکشنز اخیرا تایید کرده است که به‌فعالیت در زمینه‌هایی همچون موسیقی،‌ سینما و انیمیشن درکنار ساخت بازی علاقه دارد. کوجیما و تیم‌اش چندی پیش از ساخت یک بازی با محوریت تکنولوژی ابریِ مایکروسافت آن هم به‌شکل انحصاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس و پی سی خبر داد. درکنار این قضیه، ظاهرا کوجیما روی دنباله‌ی دث استرندینگ نیز کار می‌کند.

احتمال دارد که این بازی همان بازی Overdose باشد که تام هندرسون مدتی پیش گفت که تصاویری از این بازی ترسناک دیده است که مارگارت کوالی بازیگر نقش اصلی بازی Overdose است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده