نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۴ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۱

بازی بعدی کارگردان Elden Ring در حال ساخت است

به‌تازگی هیدتاکا میازاکی اعلام کرد که روند توسعه‌ی یکی از بازی‌های معرفی نشده‌ی استودیوی فرام‌سافتور در مراحل پایانی قرار دارد و ساخت پروژه‌ی بعدی این کارگردان نیز آغاز شده است.

هیدتاکا میازاکی، کارگردان بازی Elden Ring و رئیس فرام‌سافتور در یک مصاحبه با رسانه 4Gamer تایید کرد که این استودیو چند پروژه‌ی در حال ساخت دارد. در سال ۲۰۱۸، این نشریه با میازاکی درباره‌ی بازی Sekiro: Shadows Die Twice مصاحبه کرد. در آن زمان میازاکی اعلام کرد که استودیو FromSoftware علاوه‌بر سکیرو دو پروژه‌ی معرفی‌نشده دارد. درنهایت یکی از این بازی‌ها Elden Ring بود اما بازی دیگر هنوز معرفی نشده است. میازاکی در مصاحبه‌ی اخیر و در پاسخ به سؤال درباره‌ی توسعه‌ی این بازی معرفی نشده پاسخ داد: «بله، توسعه‌ی آن در حال حاضر در مراحل نهایی قرار دارد».

در ادامه میازاکی درباره‌ی آینده‌ی کاری خود گفت: «من در حال حاضر روی پروژه‌ی بعدی خود به‌عنوان کارگردان کار می‌کنم؛ بنابراین از ارائه‌ی توضیحات بیشتر پرهیز می‌کنم. در میان‌ مدت تا دراز مدت، من می‌خواهم روی یک بازی فانتزی و انتزاعی‌تر از هر کاری که در گذشته انجام داده‌ایم، کار کنم».

برخی از افراد می‌گویند که بازی بعدی استودیوی فرام‌سافتور جدیدترین نسخه از سری Armored Core است که در اوایل سال جاری تصاویری از آن فاش شد. در ماه آگست گذشته، در افشاگری‌هایی ادعا شد که استودیوی فرام‌سافتور در حال توسعه‌ی یک IP سولزلایک و انحصاری برای پلی استیشن است که احتمالا نسبت به دو بازی اخیر این استودیو، شباهت بیشتری با سری Dark Souls داشته باشد.

یکی از باس‌های بازی Elden Ring

در ادامه میازاکی تایید کرد که تیم فرام‌سافتور به انتشار به‌روزرسانی‌ها برای بازی Elden Ring ادامه خواهد داد. وی در ادامه توضیح داد که بازی‌های دیگری در حال ساخت هستند که او کارگردانی آن‌ها را به عهده نگرفته است: «همان‌طور که قبلا اشاره کردم، علاوه‌بر پروژه‌ای که کارگردانی می‌کنم، چند بازی توسط کارگردان‌هایی غیر از خودم در حال توسعه هستند. هنوز در مرحله‌ای نیستیم که بتوانیم جزئیاتی را به اشتراک بگذاریم. پوزش می‌طلبم، اما لطفا کمی بیشتر به ما فرصت دهید».

Elden Ring در فوریه‌ی ۲۰۲۲ روی پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر شد. الدن رینگ یک موفقیت بزرگ را برای استودیوی بازی‌سازی فرام‌سافتور به ارمغان آورد. فروش جهانی این بازی تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۱۱ مه ۲۰۲۲) به بیش از ۱۳.۴ میلیون نسخه رسید و طبق گزارش مالی گروه NPD، در همان ماه نیز در صدر جدول فروش ایالات متحده قرار گرفت.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی معرفی‌نشده و در حال ساخت استودیو فرام‌سافتور چیست؟ دیدگاه خود را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده