نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵

فرایند ساخت موسیقی DLC مورد انتظار بازی Cuphead در ویدیو جدید

استودیوی بازی‌سازی MDHR در ویدیوی تازه‌ای که از پشت صحنه ساخت DLC جدید بازی Cuphead پخش کرده، فرایند ساخت موسقی متن بازی را به تصویر می‌کشد.

اگر بسته الحاقی مورد انتظار Cuphead: The Delicious Last Course فقط چیزی شبیه به تجربه‌ی جذاب بازی اصلی Cuphead باشد، قطعا ارزش منتظر ماندن را دارد. از جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ی کاپهد گرفته تا انیمیشن‌های دستی و پرجزئیات بازی درکنار تجربه‌ی بی‌نظیر باس‌فایت‌ها و سطح دشواری چالش‌برانگیز آن، همواره برای علاقه‌مندان به سبک ران اند گان لذت‌بخش بوده است. اما یکی دیگر از جوانب جالب توجه این بازی که در زمان عرضه به آن معروف شده بود، موسیقی متن تحسین برانگیز آن است که ظاهرا یکی از نقاط قوت بسته الحاقی جدید این بازی نیز محسوب می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

استودیو MDHR، توسعه‌دهنده‌ی کاپهد با پخش یک ویدیو جدید از پشت صحنه‌ی فرایند ساخت بازی، نحوه‌ی ساخت یکی از ترک‌های موسقی متن DLC بازی Cuphead به نام High-Noon Hoopla را نشان می‌دهد. موسیقی متن The Delicious Last Course توسط یک تیم بزرگ ۱۱۰ نفری ساخته شده که به اجرای سمفونیک آن می‌پردازند. نتیجه‌ی تلاش این بند با هر معیاری، چشمگیر و قابل احترام است. اما با درنظرگرفتن اینکه این کار عمدتا در تابستان سال گذشته و در اوج شیوع ویروس کرونا انجام شده، ارزش آن دو چندان می‌شود.

Cuphead: The Delicious Last Course در تاریخ ۳۰ ژوئن (۸ تیر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده